استخر پیش ساخته

کمی صبر کنید...

فروش استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته یکی از مقرون به صرفه ترین و پرکاربرد ترین استخر آماده تولید شده توسط شرکت اینتکس و بست وی بوده که برای تفریحات آبی ، شنا ، پرورش ماهی و کشاورزی عرضه شده است. انواع استخر پیش ساخته در نمایندگی اینتکس در مدل های استخر پیش ساخته فایبرگلاس ، استخر پیش ساخته فلزی ، استخر پیش ساخته توکار ، استخر پیش ساخته روکار ، استخر پیش ساخته پرتابل و قابل حمل ، استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی و همچنین استخر پیش ساخته شنا در فروشگاه اینتکس در ایران. احداث استخر پیش ساخته به دو روش روکار و توکار صورت گرفته و به دو روش استخر پیش ساخته متحرک و پرتابل و استخر پیش ساخته ثابت و داخل زمین مورد استفاده قرار می گیرد.

احداث استخر پیش ساخته نسبت به احداث استخر بتنی از قیمت بسیار پایین تری برخوردار بوده و امکان راه اندازی و خرید یک استخر با ابعاد 50 متر مربع به همراه لوازم جانبی کامل با قیمت مقرون به صرفه تر فراهم می باشد. انوع استخر پیش ساخته ویلا ، استخر پیش ساخته باغ ، استخر پیش ساخته باشگاهی ، استخر پیش ساخته داخل منزل و استخر پیش ساخته پشت بام. برای خرید استخر پیش ساخته با قیمت مناسب و فروش انواع استخر پیش ساخته و آگاهی از قیمت استخر پیش ساخته می توان به نمایندگی اینتکس و فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس مراجعه کرد.


استخر پیش ساخته گرد اینتکس


راهنمای خرید استخر آماده اینتکس و بست وی


برای خرید استخر پرتابل و آماده اینتکس می بایست به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای محل موردنظر خود داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز برای بررسی می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • بررسی ابعاد و فضای دقیق مورد استفاده
  • نوع کاربری استفاده از استخر از جمله استفاده به عنوان استخر پیش ساخته شنا، استخر پیش ساخته کشاورزی، استخر آماده پرورش ماهی، استخر پرتابل ذخیره آب
  • اقلام همراه موجود در بسته بندی استخر پیش ساخته
  • ارتفاع مورد نیاز برای داشتن محصول ایده آل
  • نوع پمپ تصفیه آب همراه استخر
  • جنس بدنه استخر پیش ساخته

خرید استخر پیش ساخته آماده

استخر پیش ساخته آماده را می توان یکی از محصولات محبوب در زمینه تفریحات آبی و یا کاربردهای صنعتی و کشاورزی معرفی نمود. استخر پیش ساخته دارای ابعاد متنوعی بوده و بسته به نیاز و فضای مورد استفاده، می توانید ابعاد دلخواه خود را انتخاب نمایید. از مهم ترین ویژگی هیا استخر پرتابل اینتکس و بست وی می توان به مقرون بصرفه بودن آن ها اشاره نمود. استخر پیش ساخته آماده هزینه های شما را جهت خرید یک استخر پیش ساخته شنا و یا استخر پرتابل برای پرورش ماهی و کشاورزی به طرز چشمگیری کاهش خواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع استخر ها لوازم جانبی همراه آن هاست. شما در هنگام ساخت استخر بتنی می بایست هزینه زیادی برای راه اندازی سیستم تصفیه آب و یا سرپوشیده کردن استخر کنید. در این بین استخر پیش ساخته دارای لوازم جانبی کاربردی می باشد که در مدل های مختلف این لوازم نیز تغییر می کنند. استخر پیش ساخته بزرگ شرکت اینتکس و بست وی دارای پمپ تصفیه آب شنی می باشد که به راحتی آب استخر را تصفیه خواهد کرد. همچنین درپوش های تعبیه شده برای استخر ها از ورود زباله و اشیا اضافی به داخل استخر جلوگیری خواهند کرد.


استخر پرتابل شنا اینتکس و بست وی


استخر پرتابل اینتکس

استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس و بست وی دارای ابعاد متنوعی می باشند که می توان این ابعاد را از طول ۲ متر تا ۱۰ متر، عرض ۱.۵ متر تا ۵ متر و ارتفاع ۶۰ سانتی متر و در بالاترین ارتفاع ۱۳۲ سانتی متر معرفی نمود. البته ابعاد ذکر شده مخصوص استخر های پیش ساخته مربع و مستطیل شکل بوده و ابعاد استخر قابل حمل گرد از قطر ۲ متر آغاز و تا قطر ۶ متر قابل خریداری است. اکثر استخرها دارای متریال یکسانی در ساخت بوده و بسته به فضای در اختیار خود می توانید ابعاد موردنظر خود را انتخاب نمایید.

از مهم ترین ویژگی های استخر پیش ساخته می توان به قابلیت جابجایی آن ها اشاره نمود که به شما در صرفه جویی در هزینه کمک بسزایی خواهد نمود. بسیاری از خریداران استخر های پیش ساخته امکان جابجایی محل زندگی و یا باغ و ویلای خود را می دهند و نیاز به یک استخر پیش ساخته پرتابل دارند تا در صورت جابجایی مجددا هزینه ساخت استخر را متحمل نشوند. در این شرایط استخر پرتابل برندهای  اینتکس و بست وی می توانند بهترین گزینه ها باشند.


جنس بدنه استخر پیش ساخته

بدنه استخر پیش ساخته شرکت های اینتکس و بست وی در اکثر موارد از پی وی سی برزنتی تشکیل شده اند که بصورت سه لایه بوده و در بین این لایه ها نیز از الیاف ابریشمی جهت افزایش کیفیت محصول و همچنین تحمل وزن و فشار آب محصول تعبیه شده است. این پی وی سی بطور کامل ضدآب و ضدفرسودگی می باشد و در اثر برخورد نور مستقیم خورشید نیز مشکلی برای کالا پیش نخواهد آمد و می توانید به راحتی و بدون نگرانی از این محصول در فضاهای سرپوشیده و یا فضای باز استفاده نمایید. پایه های استفاده شده در تولید محصول نیز از گالوانیزه ضد زنگ و ضدرطوبت بوده و همانند بدنه محصول قابل استفاده در هر نوع شرایط آب و هوا می باشند. تمامی پایه ها توسط تسمه های ساخته شده از جنس بدنه استخر به بدنه متصل می شوند از بالاترین استحکام ممکن برخوردار می باشند.


استخر پیش ساخته قابل حمل intex


اقلام همراه استخر قابل حمل شنا

از مهم ترین مزیت های استخر پیش ساخته برزنتی لوازم اضافی و اقلام همراه می باشد که می تواند در صرفه جویی هزینه کمک بسزایی کند. پمپ تصفیه قرار داده شده در بسته بندی اکثر استخر ها به شما امکان تصفیه آب استخر را خواهد داد و نیاز به هزینه مجدد برای تهیه موتورخانه و یا تصفیه خانه نخواهید داشت. وجود نردبان برای ورود و خروج ساده به داخل استخر، درپوش مخصوص برای جلوگیری از ورود اشیا اضافی به داخل استخر و زیرانداز برای جلوگیری از آسیب به کف محصول نیز از سایر اقلام اضافی و همراه محصول می باشند. در برخی از مدل های تولید شده توسط شرکت اینتکس، تور والیبال روی آب و جاروی اسکیمر نیز مشاهده می شود. جاروی اسکیر برای تمیز کردن کف و بدنه و همچنین زباله های سطح آب کاربردی بوده و محصول کاربردی برای نگهداری از استخر می باشد.