لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی


معرفی لوازم یدکی و جانبی استخر پیش ساخته

لوازم جانبی و یدکی استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی، خرید انواع نردبان برای استخر قابل حمل intex و bestway، قیمت روکش و درپوش استخر پیش ساخته، فروش انواع زیرانداز برای استخر پرتابل اینتکس در فروشگاه مرکزی استخر پیش ساخته، لوازم جانبی مانند آبشار چراغ دار، لامپ روی استخر و فواره استخر پیش ساخته و ایزی ست، سایبان متحرک و ثابت استخر پیش ساخته اینتکس، گرمکن آب انواع استخر آماده و ایزی ست، فروش انواع اسکیمر ربات و دستی برای نظافت استخر، ست جارو اینتکس.

لوازم جانبی پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

از مهمترین و پر مصرف ترین لوازم جانبی پمپ تصفیه استخر پیش ساخته می توان به انواع فیلتر کاغذی برای پمپ تصفیه فیلتری، شن و نمک تصفیه برای انواع پمپ تصفیه شنی و نمکی برای این استخر ها اشاره کرد. این لوازم مصرفی توسط برند های مختلفی تولید شده و پر فروش ترین لوازم جانبی برای استخر و پمپ تصفیه خریداری شده محسوب می شود.

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه

سبد قرص کلر در سایز و مدل های مختلف به همراه قرص کلر نیز از دیگر لوازم جانبی پاک سازی و تصفیه سازی آب انواع استخر قابل حمل محسوب می شود. این لوازم نیز معروف ترین آنها توسط شرکت اینتکس و بست وی تولید شده اما لوازم مصرفی همچون قرص کلر را می توان در تنوع بالایی از شرکت های تولید کننده و سایز های مختلف در بازار یافت کرد.

سبد قرص کلر استخر پیش ساخته

لوازم جانبی محافظت از استخر پیش ساخته

لوازم جانبی و یدکی استخر پیش ساخت در زمینه محافظت از استخر شامل درپوش برای محافظت از فضای داخلی و آب درون استخر، زیرانداز برای مراقبت از کف استخر و سایه بان برای مقاوم بودن استخر مورد نظر در برابر نور و گرمای آفتاب می شود. درپوش ها خود در دو مدل ساده و سولار تولید شده که مدل های سولار با استفاده از نور و گرمای آفتاب علاوه بر حفظ دمای آب موجب افزایش 2 الی 3 درجه ای دمای آب نیز می شوند.

درپوش استخر پیش ساخته

زیرانداز استخر پیش ساخته همچون درپوش ها در مدل های پلی آمید و فومی تولید شده که مدل های فومی شامل تاتامی های ضخیم با قابلیت جدا شدن از هم می باشند. چند مدل از سایه بان مخصوص انواع استخر پیش ساخته تولید شده که برخی از آنها به صورت سقفی و برخی نیز مانند یک چادر مسافرتی بزرگ تولید شده که اند که استخر مورد نظر در درون آنها قرار می گیرد.

زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته

لوازم جانبی نظافت استخر پیش ساخته

یکی دیگر از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته تجهیزات نظافتی استخر ها بوده که شامل جاروی اسکیمر می شود. جارو اسکیمر در مدل های متفاوتی تولید شده که این مدل ها عبارتند از:

  • جارو اسکیمر دستی:

جارو اسکمیر دستی استخر پیش ساخته شامل پکیج هایی با فرچه های دستگیره دار مخصوص کف و دیواره های استخر بوده که به همراه خود کیسه های توری مختص جمع کردن زباله های ریز و درشت آب را دارند. مدل دستی دیگر که از نظر ساختاری با مدل قبلی متفاوت بوده شامل اسکیمر متصل شده به لبه استخر می باشد. این دستگاه با استفاده از قدرت پمپاژ و مکش آب پمپ های تصفیه اقدام به پاک سازی همزمان با تصفیه آب استخر می کنند.

جارو اسکمیر دستی استخر

  • جارو اسکیمر برقی یا شارژی:

این دسته از جارو اسکیمر های تولید شده طراحی و ساختاری مشابه با جارو اسکیمر دستی داشته با این تفاوت که توسط منبع انرژی برق شهری یا باتری های شارژی داخلی اقدام به کار می کنند تا رسوب و جلبک های ایجاد شده در کف و دیواره های استخر ها را به همراه زباله های سبک پاک سازی و جمع آوری کنند.

جارو اسکیمر شارژی استخر

  • جارو اسکیمر رباتی:

متفاوت ترین جارو اسکیمر برای نظافت استخر پرتابل و قابل حمل، اسکمیر رباتی بوده که با استفاده از فشار آب ایجاد شده توسط پمپ تصفیه فعالیت می کند. این نوع اسکیمر ها در سایز های مختلف توسط شرکت اینتکس و بست وی تولید شده و به خوبی زباله های ته نشین شده در آب و جلبک ها را در مخزن خود جمع می کند.

جارو اسکیمر رباتی استخر

لوازم جانبی تفریحی استخر پیش ساخته

این دسته از لوازم جانبی استخر پیش ساخته هم شامل تجهیزات تفریحی و هم تجهیزات کاربردی می شود. از جمله پر کاربرد ترین آنها نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا در مدل های مختلف بوده که باعث رفت و آمد و استفاده راحت از استخر های عمیق می شود. انواع چراغ داخل و خارج از استخر که دارای خاصیت ضد آب بوده نیز توسط شرکت های بزرگ محصولات بادی اینتکس و بست وی عرضه شده اند. این چراغ ها از نظر نحوه کارکرد به مدل های هیدروالکتریک، برقی و باتری خور تقسیم بندی می شوند.

نردبان استخر پیش ساخته

تور والیبال و یا بسکتبال نیز برای تفریحات بیشتر روی آب در کنار انواع تشک بادی روی آب و تیوپ بادی نیز تولید شده که بیشتر جهت تفریحات تابستانی در استخر ها بخصوص در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. برای تهیه و خرید انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.