لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل 58106

از {{model.count}}

bestway 58106 portable pools cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته 3 متری بست وی، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی برای استخر 3 در 2 متر فریمی مستطیلی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کاور به خوبی از فضای داخلی استخر و آب داخل آن محافظت کرده و مانع از تعویض های مکرر آب خواهد شد.

درپوش استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل فریمی مستطیلی، یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته روکار و قابل حمل بوده که جهت محافظت از فضای داخلی استخر و بخصوص آب درون آنها استفاده می شود. این درپوش استخر پرتابل دارای ابعاد 304 در 205 سانتی متر با وزن بسته بندی 800 گرمی بوده که برای استخر پیش ساخته مستطیلی کم ارتفاع بست وی (مدل آبی رنگ) با ابعاد 3 در 2 متر قابل استفاده خواهد بود. متریال کاور استخر بست وی از پلی اتیلن و PVC بوده که با داشتن ضخامت و کیفیت ساخت بالا می تواند در برابر نفوذ گرد غبار و زباله به آب و همچنین نور آفتاب مقاوم باشد. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته 3 متری بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

ابعاد
۳۰۴ در ۲۰۵ سانتی متر
وزن
۸۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...