استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 59416

از {{model.count}}

intex 59416 inflatable baby pool

تعداد
نوع
605,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس از سری استخر باید گرد های کمپانی intex می باشد که یک استخر بادی با قیمت ارزان بوده و برای خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی می توانید به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه استخر بادی مراجعه کرده و در دسته بندی استخر بادی تمامی محصولات را به همراه قیمت و مشخصات دقیق مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 59416 یک استخر بادی با طراحی کاملا ساده و بسیار زیبا می باشد که از تولیدات شرکت اینتکس در سال 2020 بوده و به دلیل طراحی ساده ای که دارد دارای قیمت مناسب تری نیز نسبت به سایر استخر بادی ها می باشد. این محصول که از سری تولیدات جدید اینتکس به شمار می رود از ساختار کلی دایره ای شکل برخوردار بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی می باشد. دیواره این محصول به صورت رینگی سه طبقه ای طراحی گردیده است و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد علاوه بر حیاط، بالکن و پشت بام، قابل استفاده درون حمام نیز می باشد. همچنین در فصل های سرد سال نیز می توان از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز درون اتاق کودک بهره برد. 

بدنه ای که این استخر بادی بچه گانه دارا می باشد همانند دیگر استخر بادی های اینتکس تولید شده از وینیل است. وینیل متریالی بوده که از قابلیت های بسیار خوبی همانند مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید و همینطور دوام بالا برخوردار می باشد. وینیل که با نام دیگر PVC نیز در بازار محصولات بادی شناخته می شود بهترین گزینه و کم هزینه ترین متریالی می باشد که می توان از آن برای تولید محصولات بادی استفاده نمود. استخر بادی کودک اینتکس دارای قطر: 114 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر است که از ظرفیت آب 132 لیتر و وزن بسته بندی 800 گرم برخوردار است. 

این وزن علاوه بر ابعاد بسته بندی مناسبی که این محصول دارد ( 37 × 27 × 3 سانتی متر ) باعث جابجایی آسان این محصول شده و به افراد امکان این را می دهد تا بتوانند به آسانی استخر بادی خود را به هر مکانی حمل و جا به جا نمایند. شما می توانید برای خرید استخر بادی به سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
114 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت آب
132 لیتر
وزن
800 گرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...