قوانین و مقررات

کاربر گرامی و محترم، فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس به عنوان عرضه کننده انواع محصولات بادی همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات و فروش محصولات خود به نحو احسنت در جهت رضایت مشتریان خود بوده از همین رو کاربرانی که جهت خرید محصولات و استفاده از خدمات فروشگاه اینتکس وارد سایت می شوند به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات این مجموعه می باشد از همین رو کاربرانی که اقدام به ثبت سفارش می کنند به معنی قبول مقررات خرید از فروشگاه مستر اینتکس می باشند.

 در ادامه به شرح قوانین و شرایط خرید از فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در صورت آگاه نبودن به قوانین و مقررات، نکات زیر را حتما مطالعه بفرمایید:

1- قوانین عمومی

فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس خدمات خود را همواره منطبق با قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک ارائه داده است از همین رو کاربران نیز مطابق با این قوانین موظف به رعایت آنها می باشند. در صورتی که تغییرات و اصلاحاتی در رابط با این قوانین وضع شود در این صفحه به اطلاع کاربران عزیز خواهید رسید.

2- قوانین خرید و ثبت سفارش

در حال حاضر خرید محصولات از فروشگاه مستر اینتکس به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری امکان پذیرمی باشد.
برای خرید اینترنتی می بایست با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات درخواست شده در سایت اقدام به تکمیل سبد خرید و نهایی کردن سفارش خود کنید.
در صورت خرید و ثبت سفارش به صورت تلفنی بازه زمان انتخابی ارسال محصولات برای کاربران بیشتر بوده اما شامل هزینه بیشتری (به دلیل اختصاصی شدن نوع ارسال) نسبت به رویه عادی ثبت سفارش اینترنتی خواهد بود.
ثبت سفارش تمامی محصولات به صورت اینترنتی و یا تلفنی در روز های کاری و تعطیل صورت گرفته اما ارسال تمام مرسولات در روز های کاری و غیر تعطیل انجام می شود از همین رو فروشگاه در روز های تعطیل رسمی سال (طبق تقویم خورشیدی و اعلام رسمی) و همچنین پنجشنبه ها فعالیتی در ارسال محصولات نخواهد داشت.

3- قوانین مربوط به ضمانت ، مرجوع و تعویض کالا

  • تمامی محصولات عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس شامل ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا بوده و فروشگاه موظف به ارسال تمامی محصولات خود با سلامت کامل می باشد.
  • تعویض کالای خریداری شده در صورتی امکان پذیر بوده که تغییری در مدل و یا رنگ کالای درخواستی فراهم باشد. همچنین در صورت باز شدن کالا از بسته بندی خود و خارج شدن از حالت اولیه فروشگاه هیچ ضمانتی در تعویض محصول نخواهد کرد.
  • فروشگاه مستر اینتکس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید از سوی کاربران، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏ های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه مستر اینتکس محفوظ است.
  • در صورتی که کالای تحویل گرفته شده توسط پیک های داخل شهری و بین شهری، اداره پست، باربری، تیپاکس و نظیر این سرویس های ارسال کالا آسیب دیده باشند، امکان مرجوع کردن کالا نبوده و فروشگاه مستر اینتکس مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت زیرا پیش از ارسال سفارش های صورت گرفته شده از سوی مشتریان عزیز، سلامتی محصولات سفارش داده شده بررسی و سپس اقدام به ارسال می گردد، بنابراین می بایست از سرویس ها و شرکت های ارسال کننده بررسی و شکایات خود را جهت تحویل کالای آسیب دیده خود انجام دهید. 

4- نوسان قیمت محصولات فروشگاه

بسیاری از محصولات فروشگاه مستر اینتکس محصولات برند خارجی بوده از همین رو با توجه به شرایط تورم و نوسان ارزی در کشور، احتمال نوسان قیمت در برخی محصولات عرضه شده توسط فروشگاه حتی بدون درج قیمت به روز شده در سایت وجود دارد. در صورت بروز چنین اتفاقی پس از ثبت سفارش اینترنتی و پرداخت مبلغ سفارش، با کاربران تماس گرفته شده و قیمت جدید محصول اعلام می گردد. در صورتی که کاربران قصد کنسل کردن کالای خریداری شده را داشته باشند در اولین ساعت کاری (یک روز پس از تماس با کاربر) مبلغ پرداختی مرجوع می گردد. اما در صورت توافق می بایست ما به تفاوت هزینه کالا به شماره کارت های درج شده در سایت واریز شده و رسید پرداختی به فروشگاه ارسال شود.

5- تاخیر در ارسال برخی از کالا های خریداری شده

به دلیل برخی از مشکلاتی که در وارد شدن برخی از کالا های موجود در سایت به داخل کشور و یا تاخیر در ارسال محصول از سوی تامین کننده وجود داشته امکان دارد ارسال تعداد بسیار معدودی از سفارش ها بین 2 الی 5 روز کاری زمانبر باشد بنابراین در این شرایط با کاربران از سوی فروشگاه جهت آگاه سازی در رابط با زمان تقریبی ارسال مرسوله تماس گرفته خواهد شد.