استخر ایزی ست

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی


معرفی استخر ایزی ست پیش ساخته

استخر ایزی ست یکی از مدل های تولید شده از خانواده استخر پیش ساخته با طراحی و ساختار بدنه متفاوت. انواع استخر ایزی ست پیش ساخته و بادی توسط شرکت بزرگ اینتکس و بست وی تولید شده است. استخر ایزی ست دارای قابلیت راه اندازی سریع و اتوماتیک بوده که برای راه اندازی آن نیازی به آموزش و نصاب فروشگاه اینتکس نخواهد بود. استخر ایزی ست پیش ساخته برای تفریحات آبی ، شنا و همچنین از مدل های بزرگتر آن برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده می شود بنابراین با صرف کمترین هزینه می توان یک استخر با ابعاد و ظرفیت آب بالا از نمایندگی اینتکس تهیه کرد. خرید استخر ایزی ست و فروش انواع استخر ایزی ست توسط نمایندگی محصولات بادی مستر اینتکس صورت می گیرد.

استخر ایزی ست پیش ساخته


انواع استخر ایزی ست اینتکس و بست وی برای سنین مختلف بالای 3 سال تولید شده است. استخر ایزی ست کودک و استخر ایزی ست بزرگسال در مدل های بالای 2 متر به همراه خود پمپ تصفیه آب دارند. همچنین استخر ایزی ست اینتکس در مدل های بالای 4 متر علاوه بر پمپ تصفیه آب به همراه خود نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز نیز دارند. البته این لوازم جانبی استخر را نیز می توان به صورت مجزا از فروشگاه مستر اینتکس خریداری نمود. خرید استخر ایزی ست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس امکان پذیر بوده و تمامی محصولات در کوتاه ترین زمان به تمامی استان ها ، شهرستان ها و شهر های کشور به صورت فوری ارسال می شود.

قیمت استخر ایزی ست

قیمت استخر ایزی ست پیش ساخته می تواند به عوامل مهمی همچون متریال، شرکت تولید کننده، ابعاد، ظرفیت آب و همچنین لوازم جانبی همراه خود بستگی داشته باشد. فروشگاه مستر اینتکس اقدام به فروش استخر ایزی ست با بهترین قیمت و به روز ترین محصولات تولید شده می کند. در این بین دو برند اینتکس و بست وی اقدام به تولید متنوع ترین و بهترین استخر ایزی ست کرده که هر مدل با ابعاد و ظرفیت مشابه دارای قیمت های نزدیک به یکدیگر می باشند، بنابراین در زمان خرید استخر ایزی ست می توانید با در نظر گرفتن موارد ذکر شده از منطقی بودن یا نبودن قیمت آنها مطلع شوید.

تفاوت استخر ایزی ست با استخر فریمی پیش ساخته

استخر ایزی ست معمولا به استخر پیش ساخته اتوماتیک یا استخر خودکار نیز معروف بوده به همین دلیل دارای ساختار راه اندازی بسیار متفاوتی با مدل های فریمی می باشد. یک استخر پیش ساخته ایزی ست به دلیل نداشتن فریم و پایه برای نصب دارای وزن سبک تر و حجم کمتر نسبت به انواع استخر پیش ساخته فریمی می باشد در نتیجه حمل و جا به جایی آنها در وحله اول بسیار ساده تر خواهد بود. راه اندازی سریع و آسان تفاوت دیگر میان دو مدل استخر قابل حمل می باشد. تمامی انواع استخر ایزی ست با طراحی گرد ساخته شده بنابراین طرح دیگری از آنها به دلیل نوع راه اندازی اتوماتیک خود در بازار وجود ندارد.

برند و شرکت تولید کننده استخر ایزی ست

همانطور که اشاره کردیم دو برند مهم در تولید انواع استخر ایزی ست پرتابل فعالیت جدی دارند. استخر ایزی ست اینتکس و استخر ایزی ست بست وی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین ها در بازار جهانی و همچنین در بازار ایران می باشد. با وجود اینکه برند اینتکس از قدمت و سابقه بیشتری در تولید چنین استخر هایی بهره برده اما امروزه شرکت بست وی نیز از بهترین و با کیفیت ترین متریال و همچنین طراحی برای استخر های خود استفاده می کند تا از این نظر تفاوت خاصی میان استخر ایزی ست این دو برند مشاهده نشود.

استخر ایزی ست بست وی

نحوه احداث استخر ایزی ست پیش ساخته

سوالی که در نگاه اول برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست در ذهن خریداران و مصرف کنندگان به وجود می آید، روش راه اندازی و نصب استخر ایزی می باشد. این نوع استخر ها به صورت فریم لس (فاقد فریم و پایه) برای احداث ساخته شده اند. برای نصب آنها کافیست لبه باد شونده استخر را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای جمع کردن آن نیز می توانید پس از تخلیه آب از دریچه های تعبیه شده در قسمت کف، لبه استخر را از باد خالی کرده و به سادگی در ابعاد کوچکتری جمع کنید.

نصب و راه اندازی استخر ایزی ست


روش نگهداری و مراقبت از استخر ایزی ست

همانطور که می دانیم انواع محصولات بادی و پیش ساخته در برابر برخورد اشیای تیز حساس می باشند به همین دلیل جلوگیری از برخورد هر گونه شی تیز به آنها می تواند یکی از راه های مراقبت از آنها باشد. نصب در سطحی صاف و بدون اشیای تیز مانند سنگ ریزه، شن و ماسه و همچنین استفاده از یک زیرانداز مطمئن می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی و طول عمر آن داشته باشد. دقت کنید استفاده از این استخر ها در برابر نور شدید آفتاب مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما در صورت ماندن بیش از حد در مقابل آفتاب های شدید بخصوص هنگام عدم استفاده از استخر می تواند تاثیر منفی در سلامتی آنها بگذارد.

مزایای استخر ایزی ست در برابر استخر فریمی

  1. تنوع بالای ابعادی و ظرفیتی جهت استفاده برای سنین مختلف
  2. داشتن وزن سبک و حجم بسیار کمتر نسبت به انواع استخر پیش ساخته فریمی
  3. نصب و راه اندازی ساده در کوتاه ترین زمان
  4. فراهم کردن فضایی بزرگ جهت پر کردن آب با هزینه های بسیار مقرون به صرفه تر
  5. قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه برای پاک سازی آب درون استخر و صرفه جویی در مصرف آب

ویژگی و خصوصیت های استخر ایزی ست

  • جنس بدنه متریال:

جنس و متریال مورد استفاده در انواع استخر ایزی ست، ترکیبی از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو الی سه لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب به وجود آورده است. این متریال با وجود ضخامت بالای خود دارای انعطاف بسیار خوبی نیز بوده تا در ابعاد و حجم کوچکی جمع شود به همین دلیل تاثیر مهمی در حمل راحت تر آن خواهد داشت. از ویژگی های دیگر متریال PVC می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد بنابراین در صورت وارد شدن آسیب های عمدی یا سهوی به استخر خود می توانید با کمک گرفتن از تعمیر کاران شرکت ایتتکس اقدام به ترمیم و استفاده مجدد کنید.

جنس بدنه استخر ایزی ست


  • ابعاد و ظرفیت آب:

کوچکترین استخر ایزی ست که تنها برای کودکان تولید شده دارای قطر 183 و عمق 35 سانتی متر بوده اما بزرگترین آنها از قطر حدود 5.5 متر با ارتفاع 122 سانتی متر بهره مند می باشد به همین دلیل نه تنها برای سنین بالای 6 سال و بخصوص بزرگسالان جهت آبدرمانی بلکه برای شنا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بین این دو سایز ذکر شده تنوع بالای ابعاد و سایزی وجود داشته که هر کدام با توجه به نیاز مصرف کنندگان عرضه شده اند. ظرفیت آب استخر ایزی ست در کمترین حالت به حدود 500 لیتر و در بیشترین حالت به حدود 21 هزار لیتر می رسد.

  • لوازم جانبی همراه:

تعداد و نوع لوازم جانبی قرار داده شده همراه انواع استخر ایزی ست با یکدیگر یکسان نبوده بلکه با توجه به سایز استخر ها پمپ تصفیه مخصوص حجم آب آن استخر قرار داده می شود. همچنین در مدل های بالای 4 متر زیرانداز، درپوش و نردبان نیز قرار داده می شود تا نیازی به تهیه این لوازم جانبی پر کاربرد برای استخر بزرگ ایزی ست نباشد.

لوازم جانبی استخر ایزی ست


خرید استخر ایزی ست پیش ساخته

برای خرید استخر ایزی ست می توانید به سه روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری به فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. در سفارش آنلاین امکان ثبت سفارش در وبسایت و یا ثبت سفارش در پیام رسان های واتس اپ و تلگرام فراهم بوده و در همین فضا نیز می توانید مشاوره لازم را قبل از خرید از همکاران ما دریافت کنید. هنگام خرید به ابعاد و ظرفیت آب این استخر ها و همچنین لوازم همراه آنها دقت لازم را داشته باشید در نتیج محل مورد استفاده از استخر مورد نظر خود را قبل از خرید اندازه گیری کرده و از یکسان بودن سطح آن محل و ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنید.