استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28108

از {{model.count}}

intex 28108 easy set pool

تعداد
نوع
6,589,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28108 از سری استخر ایزی ست اینتکس که دارای ابعادی برابر با 244 به قطر و 61 سانتی متر به ارتفاع، این استخر ایزی ست اینتکس دارای پمپ تصفیه آب می باشد که برای خرید و قیمت استخر ایزی ست می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

استخر ایزی ست از سری استخر های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و تفریحات آبی می باشد که محصولات زیادی را در این زمینه تولید کرده است، استخر ایزی ست یکی از محبوب ترین محصولات این برند می باشد که به دلیل نصب و جمع آوری راحت دارای فروش بسیار بالایی می باشد. استخر ایزی ست یک محصولی ما بین استخر پیش ساخته و استخر بادی می باشد، کیفیت بدنه و ساخت این استخر شبیه به استخر پیش ساخته و نصب و جمع آوری راحت و همچنین بسته بندی کم حجم این محصول شبیه به استخر بادی است. برای راه انداز این استخر تنها کافیست که آن را پر از آب کنید و استخر به صورت کلی فرم میگیرد.

استخر ایزی ست دارای ساختار گرد شکل است به دلیل نوع و ساخت این محصول نمی توان این نوع استخر را به صورت مستطیلی و یا بیضی تولید کرد. استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس دارای دو قسمت می باشد، قسمت اول که بالاترین قسمت استخر ایزی است از پی وی سی باد شود ساخته شده است که این قسمت باید در هنگام پر کردن استخر پر از باد شود تا استخر شما فرم کلی خودش را بگیرد و آب داخل استخر به بیرون نریزد و قسمت پایینی این محصول از پی وی سی الیافی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر آسیب دیدگی مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد، به دلیل استفاده از الیاف در ساخت بدنه پی وی سی این محصول مقاومت آن به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است که در نگاه اول ما را یاد برزنت می اندازد.

ابعاد استخر ایزی ست اینتکس برابر با 244 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 61 سانتی  متر دارد که مناسب برای استفاده در حیاط منازل و ویلا می باشد. شایان ذکر است که بر روی این استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس یک عدد پمپ تصفیه ی آب قرار داده شده است که با استفاده از این محصول آب داخل استخر در چرخش قرار میگرد و همچنین تصفیه می شود و دیگر نیازی به تعویض آب استخر نیست. برای خرید استخر ایزی ست اینتکس میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام کنید. با خرید این محصول می توانید ساعات خوشی را در فصل تابستان برای خودتان و یا کودکتان فراهم کنید.


استخر ایزی ست اینتکس یکی از متفاوت ترین و سبک ترین استخر پیش ساخته عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که بر خلاف مدل های فریمی بدون هیچ فریم و پایه به راحتی راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. استخر پیش ساخته ایزی ست دارای خصوصیت راه اندازی اتوماتیک بوده از همین رو به استخر پیش ساخته اتوماتیک یا خودکار نیز معروف می باشند. تولید آنها در ابعاد و ظرفیت های مختلف نیز موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است از همین رو با وجود استفاده بیشتر در زمینه تفریحات آبی، امکان استفاده برای پرورش ماهی نیز وجود خواهد داشت. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم قابل خرید را داشته باشید...

استخر ایزی ست اتوماتیک

طراحی و ساختار استخر ایزی ست

طراحی و ساختار بدنه تمامی استخر های ایزی ست به صورت گرد بوده و بدون هیچ نوع فریم و پایه ای به راحتی قابل راه اندازی خواهد بود. بدنه اصلی شامل نگهدارنده آب و لبه بادشو بوده که به هم متصل می باشند. برای احداث استخر پیش ساخته ایزی ست کافیست لبه استخر را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی باد کرده و سپس بدنه را از آب پر کنید تا به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را بگیرد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده و برای تخلیه نیز یک دریچه در قسمت کف به کار برده شده است. لازم به ذکر است که این استخر ایزی ست خانواده در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه تولید شده که این مدل به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت دارد. نصب این پمپ بسیار راحت بوده و از روند هواگیری ساده ای بهره می برد. همچنین امکان تعویض فیلتر کاغذی داخل دستگاه نیز به راحتی صورت می گیرد.

استخر ایزی ست اینتکس

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم و همچنین با ترکیب الیاف شمعی بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال در برابر نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. از ویژگی های مهم در این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف بالا جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر اشاره کرد. تنها برای قسمت بادشو لبه از PVC تک لایه استفاده شده تا به راحتی باد شده و وزن سبکی را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت استفاده در سطوح مختلف از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست اینتکس برابر با (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده از همین رو تا مقدار 1942 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت. این ابعاد در میان کوچکترین مدل های ایزی ست قرار گرفته اما با این حال می تواند برای سنین مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید این استخر را 51 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول دارای وزن بسته بندی 7.8 کیلوگرمی بوده که شامل استخر و پمپ تصفیه آن می شود.

ابعاد استخر ایزی ست

در پایان...

استخر ایزی ست پیش ساخته خانگی اینتکس با قطر 2.5 متر یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته خودکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی تولید گشته است. این محصول به راحتی و بدون نیاز به نصاب های فروشگاه مستر اینتکس قابل راه اندازی و استفاده بوده و از طرفی به همراه خود پمپ تصفیه برای پاک سازی آب دارد. برای خرید استخر ایزی ست اینتکس می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی اقدام کنید.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت
۱۹۴۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
7.8 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...