استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28118

از {{model.count}}

intex 28118 easy set pool

تعداد
نوع
8,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28118 محصولی جدید و منحصر به فرد از سری محصولات بادی intex می باشد که اخیرا روانه بازار شده و توانسته است تا با کیفیت بدنه بسیار بالا رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این استخر ایزی ست ارزان دارای قطر 3 متر بوده و ارتفاع آن نیز 61 سانتی متر می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده خواهید نمود.

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28118 یکی از محصولات جذاب و منحصر به فرد شرکت intex به شمار می رود که از طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه بالایی برخوردار می باشد. این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات خانوادگی در فصول گرم سال بوده و اوقات خوشی را برای آن ها رقم بزند. از این استخر پیش ساخته ایزی ست می توان درون حیاط، فضای سرپوشیده، پشت بام و ... استفاده نمود. همانطور که در تصاویر محصول مشخص است، این استخر ایزی ست ارزان دارای ساختار دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی می باشد.

قسمت کف آن نیز دارای طرح کاشی کاری است که جلوه خاصی به محصول بخشیده است. ساز و کار استخر ایزی ست به این گونه است که دارای یک لبه باد شو بوده و با باد کردن این قسمت و با ریختن آب درون استخر، محصول شکل گرفته و آماده استفاده می شود. راه اندازی این محصول بسیار آسان و سریع بوده و به همین علت است که نام آن را EasySet گذاشته اند. ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر ایزی ست پیش ساخته تشکیل شده است از قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 9.3 کیلوگرم بوده که با توجه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد امکان جابجایی آسان را به تمامی افراد می دهد.

از مزایای این محصول می توان به پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن اشاره نمود. جنس بدنه این استخر اینتکس، همچون دیگر محصولات بادی این شرکت از وینیل تولیده شده است. وینیل یا PVC متریالی بوده که از دوام بالایی در مقابل فشار برخوردار است. همچنین از دیگر مزایای این متریال مقاومت بسیار خوب در مقابل تابش مستقیم خورشید می باشد. شما می توانید برای خرید استخر ایزی ست و یا اطلاع از قیمت استخر ایزی ست به وبسایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.


استخر ایزی ست پیش ساخته یکی از سبک ترین و پر فروش ترین استخر پیش ساخته تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در ابعاد و ظرفیت های مختلفی عرضه می شود. این محصول با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خود در میان مدل های کوچک قرار گرفته که می تواند فضایی تفریحی برای فصول گرما جهت استفاده سنین مختلف حتی بزرگسالان ایجاد کند. همانطور که می دانید استخر پیش ساخته ایزی ست قابلیت راه اندازی سریع و بدون پایه را داشته از همین رو نیازی به نصاب از سوی فروشگاه مستر اینتکس نخواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا قبل از خرید آشنایی لازم را با این محصول داشته باشید...

استخر ایزی ست پیش ساخته

طراحی و ساختار استخر ایزی ست

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته ایزی ست به صورت گرد بوده و شامل لبه بادشو و نگهدارنده آب به هم متصل شده می باشد از همین رو ساختار راه اندازی ساده ای خواهد داشت. برای احداث استخر ایزی ست اینتکس می بایست ابتدا لبه بدنه اصلی را باد کرده و سپس فضای اصلی را با آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به بگیرد. هنگام پر کردن آب استخر به صورت خودکار راه اندازی شده بنابراین نیازی به پایه و فریم نخواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و برای تعویض آب نیز یک دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده است. البته همراه این استخر بر خلاف مدل مشابه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 لیتر قرار داده شده که با برق مستقیم کار می کند. نصب و هواگیری این پمپ تصفیه اینتکس بسیار راحت بوده و به سادگی روی بدنه استخر توسط شلنگ های مخصوص خود نصب می شود.

استخر ایزی ست ارزان

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب این محصول از پلاستیک PVC با الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایحاد کرده است. این نوع متریال که در تمامی مدل های تولید شده در ابعاد مختلف به کار رفته، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته تا حمل و جا به جایی آن در سفر به باغ و ویلا را راحت تر کند. این محصول تنها در قسمت لبه بادشو خود از PVC تک لایه استفاده کرده تا وزن سبکی را برای باد شدن و ایستادگی داشته باشد. خصوصیت دیگر جنس بدنه استخر ایزی ست ویلا قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد.

متریال استخر ایزی ست

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پرتابل اینتکس دارای ابعاد (قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه بادشو می باشد از همین رو جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 51 سانتی متر در نظر می گیرند بنابراین ظرفیت آب 3100 لیتری را خواهد داشت. از آنجایی که ابعاد جمع شده این استخر بسیار کمتر از حالت راه اندازی شده آن بوده، با کمترین اشغال فضا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 9.3 کیلوگرمی عرضه می شود.

پمپ تصفیه استخر ایزی ست

پرسش های متداول

  1. آیا می توان استخر ایزی ست اینتکس را در فضای باز استفاده کرد؟ بله. استخر ایزی ست نسبت به مدل های بادی که مقاومت بیشتری در برابر نور آفتاب و دمای بالای هوا داشته بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز منازل شخصی از جمله ویلا و باغ خواهد بود. البته برای جلوگیری از اذیت شدن مصرف کنندگان در برابر نور آفتاب می توانید از سایه بان نیز برای استخر خود استفاده کنید تا موجب افزایش طول عمر این محصول نیز شود.
  2. نصب پمپ تصفیه استخر ایزی ست به چه صورت انجام می شود؟ برای نصب پمپ تصفیه فیلتری کافیست ابتدا توسط شلنگ های مخصوص همراه خود آن را به دریچه های تعبیه شده روی بدنه استخر متصل کرده و پس از باز کردن دریچه کوچک آب پیچی به کار برده شده در قسمت فوقانی دستگاه، این پمپ را به برق متصل کنید تا شروع به کار کردن کند. پس از تخلیه شدن آب از دریچه فوقانی عمل هواگیری به درستی انجام شده و پس از این دریچه را ببندید تا پمپ تصفیه عمل پاک سازی آب را انجام دهد.

در پایان...

استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر 3 متری یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر تفریحی برای استفاده در فضای باز و بسته منازل شخصی بوده که بر خلاف مدل های دیگر استخر پیش ساخته بدون کمک گرفتن از فریم و پایه نصب می شود. این کالا دارای دو مدل با پمپ و بدون پمپ تصفیه بوده که تفاوت دیگری با یکدیگر نخواهد داشت. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته گرد می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت
3100 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
9.3 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
مناسب برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...