تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64118

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model 64118

تعداد
نوع
4,840,000
4,499,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64118 در نمایندگی مستر اینتکس، دارای بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه و رویه مخملی ضد تعریق می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده در مسافرت ها می باشد.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یکی از محصولات با کیفیت برند intex می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم در برابر وزن بالا بوده و می تواند نقش یک تختخواب خواشخواب را برای شما ایفا کند. این تخت بادی دو نفره اینتکس دارای ارتفاع ۳۰ سانتی متری می باشد که می تواند این محصول را در دسته بندی تخت خواب بادی سفری نیز قرار دهد و بسیاری از این محصول در داخل چادرهای مسافرتی نیز استفاده می کنند. وزن کم این تخت خواب بادی نیز یکی از ویژگی های مثبت و برتری این محصول به نسبت سایر محصولات اینتکس می باشد. رویه این تخت خواب بادی دارای روکش از جنس جیر بوده و بطور کامل ضد تعریق می باشد و می توانید ساعات طولانی بر روی محصول استراحت کنید. 

پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده بر روی بدنه محصول به شما کمک خواهد نمود تا نیاز به حمل و جابجایی پمپ باد جداگانه نداشته باشید و به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن با فشردن یک کلید تخت خود را باد نموده و به کمک همان پمپ باد محصول را خالی نیز کنید. در بسته بندی این تخت بادی ساک حمل مخصوص اینتکس نیز دیده می شود که به جابجایی ساده تر محصول کمک بسزایی خواهد نمود. اطلاعات بیشتر درباره این تخت بادی و سایر محصولات را می توانید از مشاورین فروش شرکت اینتکس مستر اینتکس، فروشگاه اینتکس در ایران جویا شوید.


تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل بالش دار، یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین تخت بادی 2 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای استفاده در منزل، بلکه برای استفاده در ویلا و مسافرت ها و همچنین محل کار نیز بسیار کاربردی خواهد بود. از آنجایی که تخت خواب بادی ویژگی های مهمی همچون قابلیت حمل، وزن سبک، حجم کم و قیمت ارزان تر نسبت به انواع تخت خواب فلزی و چوبی داشته از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است از همین رو هر ساله توسط شرکت های محصولات بادی مدل های متنوع و به روز تولید می شوند. برای آشنایی بیشتر با این تخت خواب بادی سبک در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

تخت بادی اینتکس

طراحی و ساخت تخت خواب بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانند دیگر تخت خواب بادی عرضه شده توسط اینتکس به صورت مستطیلی شکل بوده و بر خلاف اکثر مدل ها یک بالش بادی سرخود و متصل به بدنه در قسمت فوقانی تعبیه شده است که با باد زدن به تخت این قیمت نیز به صورت خودکار شکل می گیرد. ویژگی دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج قسمت رویه برای پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق افراد خواهد بود. با توجه به اینکه این تخت در میان مدل های جدید از نظر ساختار داخلی قرار گرفته، در فضای داخل بدنه از تکنولوژی فایبرتک استفاده شده تا علاوه بر تحمل فشار های ناشی از وزن افراد و باد، مانع از فرو رفتن سطح رویه شود. در قسمت دیواره افقی نیز یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را با برق مستقیم انجام می دهد.

جنس و متریال تخت بادی

جنس و متریال ساخت بدنه تخت خواب بادی ارزان دو نفره از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی با ضخامت قابل قبول ایجاد کرده است. برای دیواره ها و کف از روکش وینیل و تنها برای سطح رویه از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. PVC نوعی متریال سبک و با انعطاف پذیری بالا بوده تا هنگام جمع شدن ابعاد بسیار کمتری را به خود بگیرد. همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن نیز باعث شده تا خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کند.

تخت بادی بالش دار اینتکس

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی مسافرتی برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده که تا مقدار 273 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت به همین دلیل استفاده از این تخت برای افراد سنگین وزن را نیز فراهم ساخته است. ارتفاع ذکر شده تا سطح رویه تخت بوده از همین رو ارتفاع تا رویه بالش کمی بیشتر خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6.6 کیلوگرم عرضه می شود. برای حمل راحت این تخت یک ساک حمل در نظر گرفته شده است.

در پایان...

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل بالش دار یکی از سبک ترین تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم بوده که معمولا برای ایجاد فضایی راحت برای خواب در منزل، مسافرت ها و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و دارای مدل یک نفره نیز می باشد. برای خرید تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
دارای ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...