اسباب بازی بادی

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی

انواع اسباب بازی بادی کودک

خرید انواع اسباب بازی بادی برند اینتکس و کمپانی بست وی و سایر برندهای معتبر در فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش انواع توپ بادی اینتکس و توپ پلاستیکی بسته بندی اینتکس و بست وی برای انواع استخر بادی توپ با قیمت ارزان و پشتیبانی. قیمت انواع جت اسکی بادی و لوازم تفریحی آبی، کیسه بوکس بادی شرکت اینتکس و کیسه بوکس شنی بست وی با کیفیت بالا و ارسال به سراسر کشور.

اسباب بازی بادی و پلاستیکی یکی از دسته بندی های پرطرفدار برنده های مطرح می باشند که به سبب داشتن طراحی های جذاب و رنگ بندی های کودک پسند توانسته اند توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کنند. محصولات متنوع این دسته بندی می تواند سلیقه بسیاری از کودکان را پوشش دهد که در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن ها خواهیم پرداخت.

اسباب بازی بادی داخل حمام

توپ بادی و پلاستیکی

توپ بادی می تواند یک وسیله مفرح و جذاب برای کودکان باشد و می توان از آن در بسیاری از بازی ها استفاده نمود. ویژگی توپ بادی اینتکس و بست وی، استفاده از پی وی سی وینیل ضدحساسیت در تولید آن بوده و می توانید بدون نگرانی بابت بروز هرگوننه مشکل از این محصولات برای تفریح فرزندان خود استفاده نمایید. از توپ بادی می توان در استخر نیز استفاده نمود.

توپ پلاستیکی نیز از دیگر اسباب بازی های محبوب کودکان بشمار می رود که کاربردهای بسیاری نیز می تواند داشته باشد. استفاده از توپ پلاستیکی داخل استخر می تواند یک استخر توپ و تفریحی جذاب برای کودکان شما فراهم کند. توپ پلاستیکی توسط بسیاری از شرکت ها تولید می شود که دارای متریال های متفاوتی در تولید می باشند اما شرکت های intex و bestway اقدام به تولید با مواد اولیه ضدحساسیت برای پوست کودکان نموده اند که می تواند انتخاب مناسب تری برای خریداران عزیز باشد.


انواع کیسه بوکس بادی و شنی

کیسه بوکس نیز از دیگر محصولات جذاب برای سنین کم می باشد که دارای مدل ها و طرح های متنوعی نیز می باشند. کیسه بوکس شرکت های معتبر عموما دارای دو مدل متفاوت می باشند:

۱- کیسه بوکس بادی کف آبی: این دسته از کیسه بوکس ها دارای بخش کفی با قابلیت پر کردن آب می باشند که پس از باد کردن از استقامت بیشتری در برابر ضربه و برگشت محصول برخوردار خواهد بود. البته این دسته از کیسه بوکس ها را بدون پر کردن آب نیز می توان استفاده نمود.

۲- کیسه بوکس بادی کف شنی: برخی از مدل ها نیز دارای کف هایی به همراه شن هستند که این دسته از محصولات فقط با باد کردن قابل استفاده خواهند بود و معمولا دارای استقامت بیشتری به نسبت مدل های کف آبی بوده و مناسب سنین بالاتر نیز می باشند. تفاوت این دو محصول علاوه بر مشخصات ارائه شده توسط شرکت ها، در وزن بسته بندی آن ها نیز قابل تشخیص خواهد بود.


کیسه بوکس بادی اینتکس


سرسره و عروسک بادی روی آب

سرسره بادی نیز از دیگر محصولات جذاب برای کودکان می باشد که در مدل های متنوعی عرضه می شود. برخی از این سرسره ها قابلیت اتصال به لبه استخر را دارند و کودکان شما پس از پایین آمدن به داخل استخر وارد خواهند شد. برخی از مدل های دیگر نیز به صورت جداگانه قابل استفاده می باشند و نیاز به استخر نخواهند داشت. مهمولا این دسته از سرسره های بادی دارای شلنگ اتصال آب و فواره می باشند تا تفریح جذاب و کاربردی در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.

عروسک بادی روی آب نیز از محصولات پرطرفدار شرکت های تولید کننده محصولات بادی می باشند و به سبب ابعاد کوچک، حجم و وزن کم، قابل استفاده در استخر و یا حتی حمام می باشند. این محصولات دارای طرح های فانتزی و متنوع بوده و دارای رنگ بندی های شاد و کودک پسند نیز می باشند.


سرسره بادی کودک اینتکس


پرسش و پاسخ

آیا اسباب بازی بادی ضدحساسیت است؟ بله، کمپانی های معتبر از مواد اولیه با کیفیت و ضدحساسیت برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

آیا اسباب بازی بادی امکان سوراخ شدن دارند؟ بله، در صورت برخورد اشیا نوک تیز، امکان آسیب رسیدن به محصول وجود خواهد داشت.

آیا محصولات بادی تعمیر می شوند؟ بله، تمامی محصولات بادی در صورت بروز مشکل قابل تعمیر و استفاده مجدد هستند.

اسباب بازی بادی به چه شکل باد می شود؟ تمامی محصولات بادی معتبر توسط پمپ بادهای ارائه شده توسط کمپانی ها باد می شوند که بسته به مقدار هزینه و کاربرد می توانید پمپ باد مناسب محصول خود را انتخاب کنید.