اسباب بازی بادی

عروسک بادی اینتکس مدل 58590

از {{model.count}}

intex 58590 inflatable kiddie toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

عروسک بادی اینتکس از پر فروش ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات کودکان زیر 3 سال در داخل آب و فضای بیرون آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طرح و رنگ های جذابی بوده که بازه انتخاب کودکان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است.

عروسک بادی اینتکس در طرح های مختلف یکی از پر فروش ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات کودکان زیر 3 سال بخصوص در داخل استخر ها تولید شده است. این محصول شامل طرح هایی همچون فلامینگو، اردک، دلفین، ماهی، لاک پشت و ... بوده از همین رو تنوع بالایی را ایجاد کرده است. ابعاد این عروسک بادی آبی اینتکس برابر با 15 در 10 سانتی متر بوده و به راحتی و بدون پمپ باد راه اندازی می شوند. جنس و متریال به کار برده شده از پلاستیک PVC وینیل بوده و فاقد مواد مضر خواهد بود از همین رو امکان استفاده در داخل آب و بیرون آب را فراهم می سازد. این کالا در بسته بندی های کارتونی و یا نایلونی با وزن 20 گرمی عرضه می شود. جهت خرید عروسک بادی اینتکس کودک در مدل های مختلف کافیست به فروشگاه نمایندگی اینتکس به روش حضوری و یا اینترنتی مراجعه کنید.

طول
۱۰ سانتی متر
عرض
۱۵ سانتی متر
وزن
۲۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...