جلیقه نجات و شنا

دسته‌بندی


خرید جلیقه شنا و نجات

خرید انواع جلیقه نجات برای دریا و فروشگاه لوازم شنا و نجات برندهای اینتکس، بست وی و یاماها، فروش انواع جلیقه شنا بزرگسال و قیمت جلیقه نجات  فومی کودک، جلیقه نجات اسفنجی و جلیقه شنا بادی intex و بست وی و Yamaha و مشخصات انواع لوازم نجات غریق در فروشگاه مرکزی لوازم بادی و تجهیزات بادی و نجات در مستر اینتکس در تهران.

جلیقه شنا و نجات

انواع جلیقه شنا بر اساس متریال

از نظر جنس بدنه و متریال جلیقه شنا به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شود. این دو مدل عبارتند از:

جلیقه شنا فومی

جلیقه شنا فومی معمولا مدل هایی حرفه ای تر و با کیفیت تر محسوب شده زیرا دارای طول عمر بالاتر و توان بیشتری برای ماندگاری در آب خواهد بود. تنوع در جلیقه نجات و شنا فومی از نظر برند های تولید کننده، نوع فوم استفاده شده، نوع پارچه بیرونی به کار برده شده و همچنین از نظر ویژگی هایی همچون ابعاد و سایز بالاتر از مدل های بادی می باشد از همین رو از فروش بالاتری بهره می برد. چند ویژگی مهمی که در خرید جلیقه شنا فومی وجود داشته عبارتند از:

  • قابلیت رگلاج یا تغییر سایز توسط بند های تعبیه شده
  • تعداد قفل های پلاستیکی به کار برده شده
  • داشتن یا عدم داشتن زیپ برای بسته شدن روی بدن
  • بند نگهدارنده از قسمت پایین بدن

تمام این ویژگی ها می تواند در کاربردی بودن یک جلیقه نجات فومی موثر باشد.

خرید جلیقه شنا فومی

جلیقه شنا بادی

جلیقه شنا بادی تنها جلیقه نجات تولید شده برای سنین کودکان بوده که معمولا از سوی برند هایی همچون اینتکس و بست وی با بالاترین کیفیت نسبت به برند های متفرقه تولید و عرضه می شود. جلیقه شنا بادی طراحی و ارگونومی ساخت مشابه با جلیقه های فومی داشته با این تفاوت که از دو الی سه قسمت توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شوند. این ویژگی دلیل اصلی ایمنی جلیقه بادی شنا می باشد زیرا اگر از یک قسمت آسیبی وارد شود شکل و حالت اولیه جلیقه از بین نرفته و همچنان فرد را روی آب نگه می دارد. این نوع جلیقه شنا برای کودکان و نوجوانان زیر 12 سال ساخته می شود.

خرید جلیقه شنا بادی

مقدار ماندگاری جلیقه شنا روی آب چقدر است؟

این خصوصیت بیشتر مربوط به انواع جلیقه شنا فومی بوده زیرا که فوم های استفاده شده در آنها و همچنین پارچه بیرونی تعیین کننده زمان عدم نفوذ آب به آنهاست. هر چقدر کیفیت و فشردگی فوم و نفوذ ناپذیری متریال بیرونی بیشتر باشد، مدت زمان ایستایی آن روی آب نیز بیشتر خواهد شد. این موضوع در جلیقه شنا بادی تاثیری نداشته زیرا تا زمانی باد این نوع جلیقه نجات ها خالی نشده و یا آسیبی نبینند به هیچ عنوان آب در آنها نفوذ نخواهد کرد اما قابل استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهند بود.

قیمت جلیقه شنا بزرگسال و کودک

قیمت جلیقه شنا و نجات کودک و بزرگسال به چند ویژگی مهم بستگی داشته که در فوق نیز به آنها اشاره کردیم. بنابراین این موارد را در زمان خرید جلیقه شنا استخر یا جلیقه نجات دریا و دریاچه می بایست در نظر گرفت تا معقول یا غیر معقول بودن قیمت آن مشخص شود.

  1. کیفیت متریال داخلی و بیرونی جلیقه فومی
  2. میزان ضخامت متریال جلیقه بادی
  3. ابعاد و سایز جلیقه شنا
  4. داشتن و یا عدم داشتن قابلیت رگلاج (تغییر سایز)
  5. تعداد بند و قفل های قابل تنظیم
  6. برند و شرکت تولید کننده

فروش جلیقه شنا کودک و بزرگسال

فروش جلیقه شنا فومی و بادی برای تمامی سنین توسط فروشگاه و نمایندگی اینتکس صورت می گیرد از همین رو می توانید به سه روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی مشاوره و خرید خود را انجام دهید. برای خرید آنلاین می توانید هم از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس و یا از طریق واتس اپ یا تلگرام اقدام کنید.