تشک بادی روی آب

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی

انواع تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس از سری محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح های متنوع و زیبا بوده و مناسب برای تفریحات آبی در استخر و دریا می باشد. انواع تشک بادی استخری و تشک بادی مخصوص استخر در فروشگاه محصولات بادی اینتکس Mrintex موجود می باشد که تنوع بالای این محصولات توانسته است نیاز اکثر خریداران را مهیا کند. فروش انواع تشک روی آب و قیمت تشک داخل استخر در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و همچنین ارسال فوری و رایگان محصولات بادی اینتکس و بست وی به سراسر کشور.

خرید انواع تشک بادی یک نفره روی آب و تشک استخری خانوادگی، تشک بادی روی استخر دو نفره، فروش تشک روی آب طرح دار، قیمت تشک بادی طرح قو، تشک بادی طرح فلامینگو، تشک استخری طرح میوه، تشک روی استخر طرح پرتقال، تشک روی آب طرح کیوی، تشک روی آب طرح اردک، تشک بادی روی آب بزرگ، تشک روی استخر رنگی، تشک روی آب موج دار، تشک روی آب پیتزا، تشک بادی استخری بستنی، مبل بادی روی آب و مبل روی آب شیب دار، مبل بادی استخری و انواع مبل بادی داخل استخر


تشک بادی استخری

داشتن یک تشک بادی مناسب برای روی آب و استخر می تواند یک تفریح لذت بخش را برای شما فراهم کند. شرکت اینتکس و بست وی اقدام به تولید مدل های متنوعی از محصولات بادی و تشک بادی برای استخر کرده اند که می توانید با توجه به استفاده کنندگان و فضای مورد استفاده مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تشک بادی استخری دارای طراحی و ابعاد متنوعی نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به تشک بادی استخری یک نفره، تشک بادی روی آب دو نفره، تشک روی آب خانوادگی، تشک برای استخر طرح میوه، تشک بادی استخر فانتزی و سایر مدل ها که در دسته بندی تشک بادی روی آب قابل مشاهده خواهند بود.


تشک بادی روی آب اینتکس

راهنمای خرید تشک استخر

برای خرید یک محصول ایده آل می بایست به نکاتی توجه کنید تا بهترین محصول را در اختیار داشته باشید. طراحی و طیف رنگی استفاده شده در تولید بدنه محصول یک ویژگی مهم می باشد که می بایست به آن توجه کنید تا بهترین جلوه ممکن را برای استخر خود فراهم کنید. دیگر ویژگی مهم در انتخاب تشک بادی روی استخر، تحمل وزن محصول می باشد که بتواند بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد. تحمل وزن تشک بادی استخری نوجوان و کودک عموما تا ۵۰ کیلوگرم بوده و بزرگسالان می بایست محصول خود را با توجه به این تحمل وزن انتخاب نمایند. وزن ایده آل مورد استفاده برای تشک بادی روی آب بزرگسال از ۸۰ کیلوگرم الی ۳۰۰ کیلوگرم متغیر می باشد که بسته به مدل و طراحی و ظرفیت تغییر می کند.

وزن محصول نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه می باشد که به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد. به طبع با افزایش ابعاد و ضخامت، وزن محصول نیز بالاتر رفته و جابجایی سخت تری را در پیش خواهید داشت. اما درکل تشک بادی استخری دارای وزن ۳۰۰ گرم الی ۲۰ کیلوگرم می باشند که این تغییر وزن نیز با توجه به مدل و ابعاد صورت می گیرد. جابجایی ساده محصول به شما امکان استفاده از محصول را در مسافرت های شما نیز می دهد تا تفریح جذاب تری را تجربه نمایید.

تشک بادی استخری

ارزانترین تشک بادی روی آب

ارزان بودن یک محصول نمیتواند دلیل بر بی کیفیت بودن محصول باشد اما تشک بادی استخری دارای قیمت های ثابت با نرخ روز جهانی بوده و در صورت وجود اختلاف بیش از حد با قیمت تعیین شده توسط شرکت ها، می توان به احتمال وجود مشکل برای محصول فکر کرد. برخی از شرکت ها اقدام به توزیع کالاهایی با تاریخ تولیدهای قدیمی با قیمت های کمتری می کنند و این امر موجب سردرگرمی کاربران می شود و دلیل این اختلاف قیمت را نیز متوجه نمی شوند.

محصولات بادی به دلیل استفاده از وینیل در تولید بدنه، پس از تا شدن و بسته بندی شدن دارای عمر خاصی از قسمت های تا شده می باشند. به همین دلیل خرید محصولات به روز از شرکت های معتبر به تمام خریداران توصیه می شود. نمایندگی مستر اینتکس تمامی کالاهای خود را به همراه ضمانت و پشتیبانی عرضه می کند و همچنین به روز بودن محصولات سبب این می شود تا مشکلات احتمالی تقریبا به احتمال صفر برسد. بنابراین ارزان بودن محصولات بادی نمی تواند بی علت باشد و می بایست به نکاتی که عنوان شد دقت کافی را داشته باشید.


پرسش و پاسخ

آیا تشک بادی استخر قابل استفاده در دریا می باشد؟ بله، استفاده از این دسته از محصولات محدودیتی در مکان ندارند اما می بایست به ایمنی استفاده کنندگان توجه نمود.

تشک بادی روی آب سورخ می شود؟ بله، امکان سوراخ شدن برای همه محصولات بادی وجود دارد.

تشک روی آب قابل تعمیر است؟ بله، در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید به کمک چسب تعمیرات مخصوص اقدام به تعمیر محصول کنید.

تشک استخری پمپ دارد؟ خیر، معمولا پمپ باد در بسته بندی تشک بادی روی آب وجود ندارد.

تشک بادی استخر ضد پوسیدگی است؟ بله، استفاده از این محصولات محدودیت فضا و یا نوع آب و هوا ندارد.

بهترین تشک بادی روی آب کدام محصول است؟ پاسخ به این سوال به موارد بسیاری بستگی دارد اما تشک بادی استخری استاندارد می بایست بدنه ضخیم و تحمل وزن بالا داشته باشد.