تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر بست وی مدل 44020

از {{model.count}}

bestway 44020 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر بست وی مدل 44020 یک تشک بادی روی آب بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که در سال 2020 تولید شده است. این محصول دارای سه رنگ بودنه و بدنه آن به صورت مواج طراحی شده است. تشک بادی استخر دارای یک عدد بالش بادی نیز می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی استخر بست وی مدل 44020 یکی دیگر از محصولات بادی تولید شده به وسیله شرکت bestway می باشد که مناسب برای تفریحات آبی طراحی شده و به اخیرا روانه بازار گردیده است. این محصول دارای ظرفیت یک نفره بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. تشک بادی یک نفره روی آب بست وی، از سری کالکشن تابستان 2021 می باشد که از طراحی زیبا و ساده ای برخوردار است. این محصول به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب توانست تا فروش بسیار خوبی را داشته و به یکی از تشک بادی استخر های محبوب این شرکت در یک سال اخیر تبدیل شود. فرم کلی آن به صورت مستطیلی بوده و دارای یک بالش بادی به صورت متصل به بدنه می باشد. این تشک بادی روی آب بالش دار در سه رنگ سبز، زرد و صورتی طراحی و تولید شده است.

رویه آن به صورت مواج بوده که می تواند آرامش افراد را در حین استراحت بر روی آب فراهم سازد. این تشک بادی استخر از وینیل تولید شده است. این متریال دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل تابش مستقیم خورشید داشته و از کیفیت و دوام بسیار خوبی نیز برخوردار است. می توان از آن در استخر های، استخر پیش ساخته، دریاچه و ... به عنوان یک وسیله تفریحی و استراحتی بهره مند شد. ابعاد آن نیز در طول: 213 سانتی متر و عرض: 86 سانتی متر طراحی گردیده است. که این ابعاد به گونه ای می باشد که قابل استفاده برای تمامی رده های سنی بوده و همه ی افراد می توانند از آن در تفریحات آبی خود استفاده کنند. شما نیز می توانید برای خرید تشک بادی استخر، از طریق وبسایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۱۳ سانتی متر
عرض
۸۶ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضد پوسیدگی در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...