تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر بالش دار بست وی مدل 43014

از {{model.count}}

bestway 43014 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر بالش دار بست وی مدل 43014 تولید شده در دو رنگ آبی و نارنجی بوده که از یک عدد بالش بادی برخوردار می باشد. جنس بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات bestway از وینیل تولید گردیده است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول را مشاهده خواهید نمود.

تشک بادی استخر بالش دار بست وی مدل 43014 یکی از تولیدات موفق و پر فروش شرکت بسیار خوب bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. این محصول در همان ابتدای ورود به بازار توانست تا نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از تشک بادی روی آب های پر فروش در میان لوازم تفریحات آبی تبدیل شود. چرا که دارای قیمتی مناسب، طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالایی می باشد. همین موارد کافی بود تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از تشک بادی استخر های محبوب در بازار این دسته از محصولات تبدیل گردد. این تشک استخر در دو رنگ آبی و نارنجی طراحی شده است که بر روی سطح آن اشکال دایره ای شکل رنگی طراحی گردیده است.

در محل قرارگیری سر نیز، بر روی این تشک بادی روی آب ارزان، یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که ساختار این بالش به صورت باد شو و متصل به بدنه می باشد و با راه اندازی تشک، به صورت خودکار آماده استفاده می شود. این محصول قابل استفاده برای استراحت بر روی آب، تفریحات آبی، آفتاب گرفتن و ... درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا و دریاچه است. همچون دیگر محصولات بادی بست وی، این محصول نیز از وینیل تولید گردیده است.

ابعاد آن عبارت می باشند از طول: 188 سانتی متر در عرض: 71 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 80 کیلوگرم بوده و ماکسیمم تا 100 کیلوگرم را می تواند با تعادل بالا تحمل بنماید. شما همراهان عزیز می توانید از طریق سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران، نسب به خرید تشک بادی استخر و یا اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب اقدام نموده و یا برای دریافت مشاوره با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...