تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43421

از {{model.count}}

bestway 43421 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43421 یک تشک بادی استخر بسیار با کیفیت و زیبا می باشد که از سری تولیدات سال 2022 شرکت bestway بوده و اخیرا روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل و ابعادی از جمله 188×89 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده فرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43421 یکی از محصولات تفریحی آبی بسیار با کیفیت و زیبای شرکت بست وی می باشد که از طراحی جذابی برخوردار است. این محصول از سری تولیدات سال 2022 bestway می باشد که به تازگی در بازار محصولات بادی عرضه شده است. کیفیت بالا و طراحی جذاب این محصول سبب پر فرش شدن آن نیز شده و توانسته است تا توجه افراد زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند.

این تشک بادی استخر دارای دو طرح بوده که یکی از آن ها به شکل پری دریایی و دیگری به شکل یک ورزشکار می باشد. رنگ زمینه این محصول نیز به رنگ آبی روشن است. بدنه این تشک بادی روی آب ارزان از وینیل تولید شده است. این متریال مورد استفاده تمامی تولید کنندگان بزرگ محصولات بادی در سر تا سر دنیا قرار گرفته و از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های این متریال، مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم خورشید است. از این محصول می توان در استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه، دریا و ... برای استراحت بر روی آب، تفریحات آبی، آفتاب گرفتن و ... استفاده نمود.

ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 188 سانتی متر و عرض: 89 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این محصول 90 کیلوگرم بوده و تعادل بسیار خوبی را بر روی آب دارا است. وزن بسته بندی این تشک بادی استخر ارزان نیز 1.25 کیلوگرم بوده که با توحه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد امکان جابجایی آسان را به افراد می دهد. شما می توانید برای خرید تشک بادی استخر و یا مشاهده قیمت تشک بادی استخر از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۸۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...