تشک بادی روی آب

تشک روی آب استخر اینتکس طرح دار مدل 59712

از {{model.count}}

intex 59712 pool floatable air mattress

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
473,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب استخر اینتکس مدل طرح دار با عرض 76 سانتی متر مدل بزرگ تشک بادی روی آب اینتکس با سه طرح مختلف بوده که جهت تفریحات آبی در انواع استخر ها و آب های کم عمق توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است

تشک روی آب استخر مدل طرح دار اینتکس مدل دیگر از سری تشک های تفریحی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس با طراحی های شیک و جذاب عرضه شده است. این محصول در واقع در دو مدل با عرض های 69 و 76 سانتی متر تولید شده اما از نظر ابعاد کلی و متریال تفاوتی با هم ندارند. این کالا دارای ابعاد (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان می باشد. البته با توجه به نوع متریالی که در این محصول استفاده شده ابعاد حالت جمع شده به قدری کوچک بوده که امکان حمل این تشک بادی روی آب توسط یک ساک دستی کوچک نیز فراهم می باشد.

محصولی با تحمل وزن 100 کیلوگرمی که نشان دهنده کیفیت ساخت بالا آن بوده تا برای افرادی که وزن بالایی دارند نیز با خیالی راحت استفاده شود. طراحی بدنه این تشک استخری به صورت مستطیلی بوده و از رویه مواج بهره مند است تا علاوه بر پوشش اعضای بدن از سر خوردن روی آن جلوگیری شود از همین رو تعادل لازم را روی آب خواهید داشت. در قسمت فوقانی یک بالش متصل به بدنه اصلی تعبیه شده که این قسمت توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. برای باد زدن می بایست یک پمپ باد مجزا از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی تشک اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه تشک بادی استخری بیش از حد حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت درز های آن به مرور زمان آسیب خواهد دید.

جنس بدنه و متریال استفاده شده در این تشک از پلاستیک PVC وینیل بوده که با داشتن ساختار دو لایه از مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب بهره مند می باشد. این نوع متریال رایج ترین جنس بدنه مورد استفاده در تمامی محصولات بادی از جمله تشک بادی روی آب بوده زیرا وزن بسیار سبکی دارند. انعطاف پذیری بالا در این متریال موجب جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر شده است. همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از دیگر ویژگی های کاربردی در این محصول می باشد بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم محل آسیب دیده کرد. این ویژگی محصول مربوطه را از حالت یک بار مصرف خارج خواهد کرد. جهت خرید تشک روی آب استخر طرح دار اینتکس با عرض 76 سانتی متر کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
183 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
810 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای رنگ بندی مختلف
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...