تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس مدل 56805

از {{model.count}}

intex 56805 inflatable pool float

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس در دو رنگ نارنجی و سبز توسط شرکت اینتکس تولید شده است که از سری تولیدات این شرکت در سال 2021 بوده و از کیفیت بدنه بسیار عالی و طراحی بدنه بسیار جذابی برخوردار می باشد. برای اطلاع از ابعاد و متریال این تشک بادی استخر می توانید ادامه مطلب را در سایت مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس مدل 56805 از تشک بادی استخر های بسیار جذاب و دوست داشتنی کمپانی اینتکس می باشد که تولید سال 2021 بوده و یکی از تشک بادی روی آب های جدید و با کیفیت این شرکت می باشد. این محصول که با نام دیگر شناور بادی استخر نیز شناخته می شود دارای طراحی خاص و منحصر به فردی نسبت به سایر تشک روی آب های دیگر کمپانی اینتکس بوده که همین امر سبب پر فروش شدن این محصول در این سال شده است. تشک بادی استخر اینتکس دارای ظرفیت یک نفره بوده و از تحمل وزن 100 کیلوگرم برخوردار است. بر روی این تشک روی آب یک عدد صندلی به همراه یک عدد تکیه گاه قرار داده شده است که در دو طرف صندلی این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی نیز تعبیه شده است که با وجود آن افراد می توانند بر روی آب تعادل خود را به خوبی حفظ بنمایند.

همچون سایر محصولات بادی شرکت اینتکس این شناور استخر نیز دارای بدنه ای تولید شده از وینیل بوده که مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید داشته و در صورت قرار گرفتن طولانی در معرض خورشید هیچگونه تغییر رنگ و یا تغییر حالتی برای آن پیش نخواهد آمد. این محصول در دو رنگ سبز و نارنجی روانه بازار شده است که هر کدام از ان ها زیبایی خود را دارد. طول این تشک بادی استخر 163 سانتی متر و عرض آن نیز 104 سانتی متر می باشد. با توجه به وزن مناسب و ابعاد بسته بندی کم حجمی که این شناور بادی استخر بزرگسال داراست می توان به راحتی آن را جابجا نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
163 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان و کودکان
دارای دستگیره تعادل
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...