استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل 26374

از {{model.count}}

intex 26374 ultra XTR pool

تعداد
نوع
121,000,000
115,500,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس، بزرگترین و بهترین استخر پیش ساخته روکار و توکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه آب شنی بوده و امکان راه اندازی و احداث آن روی زمین و یا داخل زمین را خواهد داشت.

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس، بزرگترین استخر آماده روی زمین عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا تولید شده است. مهمترین مزیت این مدل از استخر اینتکس، امکان راه اندازی سریع و قابلیت نصب به صورت روکار و توکار می باشد از همین رو می توانید هم به عنوان استخر پیش ساخته متحرک و هم استخر پیش ساخته ثابت استفاده نمایید. احداث استخر پیش ساخته فریمی اینتکس توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالایی صورت می گیرد. گفتنی است که این محصول شامل یک بدنه اصلی نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای راه اندازی بوده که کار را برای افراد مصرف کننده راحت کرده است از همین رو باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

جنس بدنه اصلی استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیب الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و مشابه برزنت ایجاد کرده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی بسیار مقاوم بوده از همین رو می تواند وزن بالای ناشی از حجم آب را تحمل کند. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه به راحتی راه اندازی می شود. آلیاژ استفاده شده کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند. گفتنی است که بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف نیز می باشد. این محصول دارای دو پکیج بسته بندی (یک پکیج برای فریم و پایه ها و یک پکیج دیگر برای بدنه اصلی استخر و لوازم جانبی) در نظر گرفته شده که مجموعه وزن آنها به 258 کیلوگرم می رسد.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته اینتکس برابر با (طول: 975 سانتی متر، عرض: 488 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده و با توجه به عمق مفید 122 سانتی متری می تواند تا مقدار 54368 لیتر آب را در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه شنی همراه خود استخر به راحتی پاک سازی و شفاف سازی می شود بنابراین نیازی به تعویض های مکرر آب نخواهد بود. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت. علاوه بر پمپ تصفیه، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و یک زیرانداز همراه این کالا قرار داده شده تا از نظر لوازم جانبی نیز کاملا باشد. با توجه به ابعاد بزرگ و حجم بالای این استخر، می توانید برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده کنید. جهت خرید استخر پیش ساخته 10 متری فریمی اینتکس می توانید پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما، محصول خود را به روش حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمایید.


استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس، بزرگترین استخر پیش ساخته آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه در زمینه پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. استخری که قابلیت نصب و احداث به صورت روکار و حتی توکار را به عنوان استخر ثابت داشته از همین رو دست مصرف کنندگان را بابت نوع استفاده از این محصول باز گذاشته است. استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون متریال قوی، قابلیت حمل، راه اندازی و جمع شدن در مدت زمان کوتاه و همچنین قیمت مقرون به صرفه نسبت به استخر بتنی، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است از همین رو در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آن جهت آشنایی بیشتر خواهیم پرداخت...

استخر پیش ساخته 10 متری

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته روکار اینتکس به صورت مستطیلی بوده و اجزای تکشیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم های متصل شونده روی بدنه و پایه های نگهدارنده می باشد به همین دلیل استحکام لازم را به احداث استخر مورد نظر فراهم خواهد ساخت. بدنه اصلی طراحی یکدست داشته و پس از اتصال فریم ها به قسمت لبه، توسط پایه های U شکل روی زمین مهار می شوند تا وزن بالای آب را به راحتی تحمل کنند. جهت احداث استخر پیش ساخته می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شده و یا خود اقدام به نصب استخر با کمک گرفتن از پکیج راهنمای درون بسته بندی کنید. از خصوصیت های دیگر این محصول می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی جهت نصب انواع پمپ تصفیه آب و دو دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. البته امکان نصب انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته مانند سایه بان، آبپاش، چراغ و ... نیز روی فریم نصب شده در لبه بدنه فراهم خواهد بود.

جنس و متریال استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که با الیاف شمعی ترکیب شده است تا بدنه ای بسیار مقاوم و مشابه با متریال برزنت ایجاد کند. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب بسیار مقاوم بوده به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. با وجود ضخامت بالا، انعطاف این متریال نیز بسیار خوب بوده تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را نیز داشته باشد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که آلیاژی سبک و در عین حال با تحمل وزن بسیار بالا محسوب می شوند. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و در برابر فرسودگی توان بالایی خواهد داشت.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ویلا اینتکس برابر با (طول: 975 سانتی متر، عرض: 488 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار خواهد بود بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب ارتفاع یا عمق مفید را 122 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به ابعاد ذکر شده ظرفیت آب این استخر برابر با 54368 لیتر بوده که می تواند تمامی نیاز های افراد را در زمینه تفریحات آبی، پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بر طرف کند. بسته بندی این محصول شامل دو جعبه بزرگ بوده که در مجموع با احتساب لوازم جانبی خود وزنی برابر با 258 کیلوگرم خواهد داشت که در صورت خارج از کردن جعبه های بسته بندی خود می توانید با خودرو های صندوق دار نیز این استخر را حمل کنید.

ابعاد استخر 10 متری اینتکس

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس دارای پمپ تصفیه آب شنی با قدرت بالای پاک کنندگی و شفاف سازی بوده که قابلیت اتصال به بدنه اصلی را توسط شلنگ های مخصوص خود دارد. این پمپ تصفیه ابتدا می بایست عمل هواگیری را روی آن انجام داده و سپس به آب استخر متصل شود. همچنین این پمپ دارای تایمر برای کارکرد به صورت اتوماتیک نیز خواهد بود. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته مجزا، یک درپوش و یک زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده که از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته محسوب می شود.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

زیرانداز استخر پیش ساخته

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته

در پایان...

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس، بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی با طراحی بدنه مستطیلی بوده از همین رو فضایی بزرگ برای تفریحات آبی و در زمینه های صنعتی ایجاد کرده است. این کالا قابلیت احداث به صورت توکار به عنوان استخر پیش ساخته داخل زمین را داشته و به همراه لوازم جانبی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی و حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

طول
975 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
54368 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۵۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...