کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی 5 کاره بست وی مدل 75056

از {{model.count}}

bestway 75056 inflatable sofa

تعداد
نوع
4,290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی 5 کاره بست وی مدل 2 نفره، یکی از پر کاربرد ترین لوازم بادی برای استراحت های روزمره، خواب، تماشای تلویزیون، مطالعه و بازی های رایانه ای محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قابلیت استفاده در 5 حالت مختلف مانند تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی پشتی دار، کاناپه بادی و مبل بادی بوده و هر قسمت بدنه آن از دریچه هوای مجزا برخوردار می باشد.

کاناپه بادی 5 کاره دو نفره بست وی، یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب بوده که توسط فروشگاه اینتکس به صورت تک رنگ (رنگ مشکی) عرضه می شود. این محصول مشابه با دیگر کاناپه بادی های عرضه شده به بازار طراحی شده با این تفاوت که قابلیت 5 کاره بودن را دارد. ساختار بدنه به گونه ای بوده که امکان استفاده از آن به عنوان کاناپه بادی، مبل بادی، تخت بادی، تشک بادی و تشک بادی پشتی دار را دارد بنابراین به کاناپه بادی چند کاره بست وی نیز معروف می باشد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به رویه مواج آن و امکان باد شدن تکیه گاه دست و کمر توسط دریچه هوای مجزا اشاره نمود.

کاناپه بادی پنج کاره بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دولایه بوده که در کنار ضخامت خوب خود از انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بهره مند است به همین دلیل امکان حمل و استفاده در مسافرت ها را به مصرف کنندگان خواهد داد. نوع ساختار رویه و با توجه به امکان استفاده به عنوان تشک و تخت باعث شده تا از این محصول به عنوان کاناپه بادی ماساژ، تشک بادی ماساژ و یا تخت بادی ماساژ استفاده شود. ابعاد باد شده این کالا معادل (طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که طول ذکر شده برای حالت باز بودن تشک تاشو و ارتفاع ذکر شده نیز تا بالای تکیه گاه کمر می باشد. این محصول می تواند تا مقدار 270 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. برای خرید کاناپه بادی 5 کاره دو نفره بست وی می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.


کاناپه بادی 5 کاره بست وی یکی از پر کاربرد ترین کاناپه بادی تاشو تولید شده توسط برند و شرکت بست وی بوده که تنها به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه با سایر مدل های دیگر داشته اما وجود تفاوت های ریز در تولید آن، این کاناپه را به یک محصول 5 کاره تبدیل کرده است. محصولی که می تواند برای استراحت های سطحی، ماساژ، مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و ... مورد استفاده قرار بگیرد. از این محصول هم در منزل، ویلا و باغ و حتی فضای باز قابل استفاده می باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

کاناپه بادی 5 کاره دو نفره

طراحی و ساختار کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی چند کاره بست وی به صورت تاشو بوده و شامل نشیمنگاه اصلی، تکیه گاه و یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد. قسمت های تشکیل دهنده این کاناپه هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود از همین رو می توانید به صورت دلخواه هر قسمت را باد کرده و یا از باد زدن به آن صرف نظر کرد. این کاناپه به گونه ای ساخته شده که امکان استفاده به عنوان مبل بادی، تخت بادی، تشک بادی و تشک بادی پشتی دار را خواهد داشت بنابراین نه تنها برای نشستن بلکه برای دراز کشیدن و خواب نیز مناسب خواهد بود. ساختار رویه نیز به صورت مواج و مشبک ساخته شده تا به خوبی اعضای بدن در تماس با خود را جهت راحتی بیشتر در بر گیرد.

کاناپه بادی تختخواب شو چرمی

جنس و متریال کاناپه بادی

جنس و متریال اصلی کاناپه بادی 2 نفره از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش طرح چرم برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. این نوع جنس بدنه با دوام به دلیل مقاوم بودن در برابر نور آفتاب و ضد آب بودن می توانید با خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده نمایید. متریالی که به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده بنابراین با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. خصوصیت مهم دیگر در جنس بدنه قابلیت تعمیر آن بوده تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد. دقت داشته باشید که در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و استفاده صحیح از آن می تواند باعث افزایش طول عمر این کالا شود.

کاناپه بادی تاشو مسافرتی

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد راه اندازی شده کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی در حالت باز شده (حالت تشک) برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی دو نفر را در سنین بزرگسال در خود جای دهد. البته زمانی که تشک تاشو را جمع کنید از مقدار طول بدنه کاسته شده و به ارتفاع نشیمنگاه آن افزوده خواهد شد بنابراین ابعاد این محصول در حالت های مختلف متغیر خواهد بود. کاناپه بادی بست وی تحمل وزن 270 کیلوگرمی داشته که نشان دهنده استحکام بالای ساخت آن می باشد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. همراه این محصول یک پمپ باد برقی دو کاره مجزا قرار داده شده که عمل مکش باد را همانند پمپاژ هوا در کوتاه ترین زمان انجام می دهد در نتیجه نیازی به تهیه و خرید پمپ باد محصولات بادی به صورت مجزا نخواهد بود. کاناپه بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 8 کیلوگرمی عرضه می شود.

پمپ باد برقی کاناپه بادی

جعبه بسته بندی کاناپه بادی

پرسش و پاسخ

  • آیا متریال این کاناپه قابل تعمیر است؟

بله. در صورت وارد شدن هر آسیبی به نقاط مختلف بدنه امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط خود و یا تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس فراهم خواهد بود.

  • برای تبدیل این کاناپه بادی به تخت خواب بلند چه کاری باید انجام داد؟

برای این کار می بایست تکیه گاه های دست و کمر را باد نکرده و تنها به باد کردن دو تشک بدنه اصلی بسنده کنید. در نهایت با قرار دو تشک روی هم باعث تبدیل به یک تخت خواب بادی با ارتفاع بلند خواهد شد.

در پایان...

کاناپه بادی ماساژ 5 کاره بست وی یکی از پر فروش ترین کاناپه بادی با رویه کاملا ضد آب بوده که تنها در رنگ مشکی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. در صورتی که به دنبال محصولی بادی برای استراحت، خواب و پذیرایی به صورت یکجا هستید، این کالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای خرید کاناپه بادی چند کاره بست وی می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس رویه
جیر
وزن
8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
قابل تبدیل به مبل و تشک
دارای رویه مواج و ضد تعریق
بدنه ضدآب
دارای پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...