میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره آتروپاد مدل APD-2

از {{model.count}}

APD-2 foldable camping chair and table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
نوع میز
نوع میز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره آتروپاد مدل APD-2، یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین ست صندلی و میز مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول دارای دو نوع صندلی 5 فنره ساده و فوم دار با تحمل وزن 120 کیلوگرمی و دو مدل میز پارچه ای و فایبرگلاس با قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را نسبت به حالت باز شده خود دارد بنابراین می تواند بهترین گزینه برای کمپ و طبیعت گردی باشد.

میز صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره آتروپاد مدل APD-2، یکی از مقرون به صرفه ترین ست میز و صندلی تاشو ایرانی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سفر های کمپ و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول شامل دو مدل صندلی تاشو 5 فنره ساده و فوم دار به همراه دو مدل میز تاشو مسافرتی پارچه ای و فایبرگلاس بوده که فضایی راحت برای استراحت، بازی و میل غذا فراهم می سازد. ساختار صندلی ها به گونه ای بوده که با یک حرکت به راحتی باز و بسته می شود. صندلی هایی که توسط تسمه به کار رفته در قسمت کف و داشتن 5 فنر فلزی مقاوم، تحمل وزن 120 کیلوگرمی را ایجاد کرده تا خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را بابت استفاده از این محصول راحت کند.

صندلی 5 فنره فوم دار در مقایسه با مدل ساده خود دارای یک فوم ضخیم در قسمت کف و یک جیب زیپ دار در قسمت پشت تکیه گاه بوده از همین رو مقداری از نظر قیمت با هم متفاوت می باشند. از ویژگی های بسیار خوب این صندلی ها با نمونه های مشابه در بازار، داشتن تسمه مقاومی پارچه ای در قسمت کف و همچنین تسمه فلزی در داخل تکیه گاه های دست پلاستیکی برای ایجاد مقاومت بیشتر می باشد.

طراحی و ساختار بدنه میز تاشو پارچه ای و فایبرگلاس نیز به گونه ای بوده که در حالت جمع شده ابعاد بسیار کوچکتری به خود گرفته از همین رو تاشو بودن میز نسبت به صندلی ها جایگیری کمتری را خواهد داشت. ساختار بدنه صندلی های به صورت یکدست بوده اما میز پارچه ای و فایبرگلاس دارای پایه های تاشو و صفحه رویه مجزا می باشد که به راحتی قابل اتصال می باشند. میز پارچه ای در واقع تنها از رویه پارچه ای با اتصالات فلزی داخلی برخوردار بوده در حالی که در مدل فایبرگلاس از صفحه پلاستیکی ضخیم و طرح دار با ساختار راه اندازی و جمع شدن آکاردئونی استفاده شده است.

لازم به ذکر است که هر دو صندلی و هر کدام از میز ها دارای ساک حمل مجزا بوده تا در حمل و محافظت از آنها تاثیر مثبتی را از خود به جای بگذارد. وزن این ست میز صندلی تاشو در بازه 8.75 الی 10.6 کیلوگرم بوده که بسته به ست انتخابی در زمان سفارش بین این بازه متغیر خواهد بود.

جنس پارچه به کار برده شده برای میز پارچه ای و صندلی ها از نوع سومیت بوده که در برابر نور آفتاب و آب مقاومت بالایی خواهد داشت. این نوع پارچه ضخیم که مقاومتی مشابه به برزنت داشته در رنگبندی مختلف تولید می شود بنابراین پس از خرید از سوی فروشگاه اینتکس با شما در جهت انتخاب رنگ مورد نظر تماس خواهند گرفت. فریم و پایه ها نیز از فلز کاملا ضد زنگ و سبک ساخته شده که در کنار ضد زنگ بودن، تحمل وزن بالایی را نیز خواهند داشت.

صندلی تاشو 5 فنره آتروپاد ابعاد باز شده (طول: 53 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر، ارتفاع: 78 سانتی متر)، میز تاشو پارچه ای آتروپاد ابعاد راه اندازی شده (طول: 75 سانتی متر، عرض: 55 سانتی متر، ارتفاع: 53 سانتی متر) و میز فایبرگلاس آتروپاد نیز ابعاد باز شده (طول: 67 سانتی متر، عرض: 50 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) خواهد داشت از همین رو فضای بزرگی را برای قرار دادن لوازم سفر خود فراهم خواهد ساخت. برای خرید میز صندلی مسافرتی تاشو 2 نفره آتروپاد ایرانی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی و حضوری ثبت نمایید.

ابعاد صندلی ها
53 × 65 × 78 سانتی متر
ابعاد میز پارچه ای
75 × 55 × 53 سانتی متر
ابعاد میز فایبرگلاس
67 × 50 × 65 سانتی متر
تحمل وزن
صندلی ها: ۱۲۰ کیلوگرم
میز ها: ۴۰ کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه سومیت
جنس رویه میز ها
پارچه سومیت
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
گالوانیزه و فلز ضد زنگ
وزن ست صندلی ساده + میز پارچه ای
8.75 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز پارچه ای
9.45 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز فایبرگلاس
9.9 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز فایبرگلاس
10.6 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف برای صندلی ها و میز پارچه ای
میز فایبرگلاس به صورت تک رنگ
اهرم های پلاستیکی برای صندلی ها و میز جهت جلوگیری از لغزش
تسمه فلزی در داخل دسته صندلی ها برای استحکام بیشتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...