پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد فندکی اینتکس مدل 66636

از {{model.count}}

intex 66636 12V air pump

تعداد
نوع
1,155,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد فندکی اینتکس یکی از انواع پمپ باد برقی 12 ولت برای راه اندازی انواع محصولات بادی بخصوص در مسافرت ها از جمله قایق بادی و تشک بادی سفری بوده که دارای قابلیت مکش و پمپاژ هوا با قدرت بالا می باشد. این کالا دارای نازل با سه سایز مختلف بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

پمپ باد فندکی اینتکس یکی از انواع پمپ باد برقی قابل حمل و پرتابل برای راه اندازی انواع محصولات بادی در مسافرت های مختلف بخصوص کمپینگ و طبیعت گردی بوده که برای راه اندازی محصولاتی همچون قایق بادی ، تشک بادی ،انواع شناور بادی و تشک بادی روی آب به کار می رود. این محصول با برق 12 ولت کار کرده و از آنجایی که فندکی خودرو ها نیز چنین ولتاژی تولید می کنند از طریق کانکتور فندکی خود به خوبی با برق خودرو ها کار خواهد کرد. استفاده از تبدیل هایی فندکی به دوشاخه های برق شهری نیز به شرط تبدیل ولتاژ ورودی به 12 ولت امکان استفاده از این پمپ باد را در منزل نیز فراهم می سازد.

یکی از ویژگی های بسیار کاربردی در این کالا داشتن قابلیت مکش باد یا همان وکیوم کردن بوده تا به همان مقدار زمانی که برای راه اندازی یک محصول بادی صرف کردید اقدام به تخلیه باد آن محصول کنید. برای تخلیه باد از دریچه فوقانی و برای پمپاژ هوا نیز می بایست از دریچه کناری پمپ باد مسافرتی اینتکس استفاده نمایید. با توجه به اینکه یک نازل سه سر با سه سایز مختلف در کنار این کالا قرار داده شده امکان باد زدن به تمامی محصولات بادی کوچک و بزرگ را فراهم می سازد از همین رو نگرانی بابت محدودیت استفاده از این کالا نخواهد بود. از دیگر ویژگی های تولید پمپ باد دو کاره اینتکس می توان به متریال بسیار قوی و با کیفیت و همچنین داشتن حجم و وزن سبک اشاره کرد. برای خرید پمپ باد فندکی اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش و این کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
900 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...