لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28003

از {{model.count}}

intex 28003 pools skimmer

تعداد
نوع
3,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس مدل مخزن دار یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای پاک سازی سطوح داخلی استخر هایی با حداکثر طول 7.5 متر کاربرد خواهد داشت. ساختار این اسکیمر به گونه ای بوده که به انواع پمپ تصفیه آب متصل شده و با قدرت مکش پمپ تصفیه، زباله های آبی را در مخزن و توری خود جمع می کند.

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس مدل مخزن دار یکی از پر کاربرد ترین لوازم یدکی استخر پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت پاک سازی کف و دیواره داخلی استخر ها و گرفتن زباله های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول شامل یک دسته با قابلیت چند تکه شدن، یک مخزن و یک فیلتر توری جهت جذب زباله ها در خود، یک فرچه لجن گیری مخصوص کف و دیواره ها و یک شلنگ آب برای اتصال به انواع پمپ تصفیه می باشد. قدرت مکش زباله ها توسط قدرت مکش آب پمپ تصفیه فراهم می شود. برای این جارو استخر اینتکس می بایست حداقل قدرت مکش 3785 لیتر در ساعت فراهم شود تا به خوبی زباله های داخل آب را مکش کند.

دسته اصلی قابل تنظیم این اسکیمر استخر پیش ساخته طول 279 سانتی متری داشته که تا 549 سانتی متر قابل افزایش خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابلیت استفاده برای استخر هایی با طول حداکثر 7.5 متر، توری مجزا برای جمع کردن زباله های بزرگتر و وزن بسته بندی 3.8 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

وزن
۳.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
اقلام همراه
دسته قابل تنظیم
فرچه مخصوص برای کف استخر
سری مخصوص سطح استخر
مخزن زباله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...