شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخری کودک اینتکس مدل 57532

از {{model.count}}

intex 57532 airplane inflatable kid float

تعداد
نوع
748,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخری کودک اینتکس مدل 57532، از سری شناور بادی مخصوص کودکان زیر 10 سال بوده که دارای ساختار متعادل برای استفاده در آب های کم عمق و آرام می باشد. این محصول تولید شرکت اینتکس بوده و با توجه به طراحی و رنگ خود از فروش بالایی در ایران برخوردار بوده است. محصولی که بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی به شمار می رود.

شناور بادی استخری کودک اینتکس مدل 57532، یکی از انواع شناور بادی طرح هواپیما ملخ دار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده ساختاری متعادل روی آب داشته و از دو دستگیره تعادل پلاستیکی متصل به بدنه بهره می برد تا حس امنیت بهتری به کودکان شما در زمان استفاده منتقل کند. شناور هواپیما بادی برای سنین 3 الی 9 سال مناسب خواهد بود زیرا که از ابعاد 119 در 119 سانتی متر با تحمل وزن 40 کیلوگرمی برخوردار می باشد.

شناور بادی کودک اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت از همین رو می توانید با خیالی آسوده در استخر های فضای باز و قسمت کم عمق و آرام دریا برای فرزندان خود استفاده نمایید. متریال ذکر شده دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن راحت تر شود.

برای باد کردن شناور بادی طرح هواپیما می توانید از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی نیز استفاده نمایید. گرچه باد زدن این محصولات با پمپ برقی سریع تر و آسوده تر بوده اما پمپ دستی سایز کوچک نیز می تواند با داشتن هزینه ای بسیار کمتر از مدل های برقی، پاسخگوی نیاز شما باشد. برای خرید شناور بادی کودک طرح هواپیما می توانید با مراجعه حضوری و یا مراجعه به سایت نمایندگی ایتتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
119 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 9 سال
دارای دو دستگیره پلاستیکی
ساختار متعادل روی آب
مناسب آب های آرام و کم عمق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...