شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 56587

از {{model.count}}

intex 56587 baby float

تعداد
نوع
540,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 56587، مناسب برای کودکان 1 الی 2 سال بوده که ابعادی برابر با 79 سانتی متر به طول و 79 سانتی متر به عرض دارد با خرید شناور بادی شورتی اینتکس می توانید کودکتان را در داخل آن قرار دهید. برای خرید و مشاهده قیمت شناور بادی شورتی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 56587 یکی از مشتری هدف های شرکت های تولیدکننده محصولات بادی کودکان و خردسالان می باشند و همانطور که می توانید در فروشگاه اینتکس جست و جو کنید طیف عظیمی از محصولات بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد. پس به همین دلیل این بازار هدف برای شرکت تولید کننده محصولات بادی بسیار مهم می باشد. این شناور بادی دارای ساختار شورتی می باشد که کودک شما می تواند در استخر از آن استفاده کند.

به توصیه شرکت تولید کننده یا همان اینتکس این محصول باید در صورت وجود والدین استفاده شود. ابعاد این محصول برابر است با 79 سانتی متر در 79 سانتی متر، در ساخت این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و کاملا ضد حساسیت و ضد بو است. حداکثر تحمل وزن این محصول برابر با 15 کیلوگرم می باشد که مناسب برای 1 الی 2 سال است. برای خرید این محصول می توانید از فروشگاه مستر ایتنکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
79 سانتی متر
عرض
79 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
15 کیلوگرم
وزن
600 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...