قایق بادی

قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس مدل 68370

از {{model.count}}

intex challenger 3 inflatable boat model 68370

تعداد
نوع
7,480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس مدل 68370 یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که توانسته است تا به علت کیفیت بسیار خوب و تحمل وزن بالایی که دارد محبوبیت زیادی را کسب و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. این قایق بادی 3 نفره تولید سال 2020 بوده که در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد آن مشاهده بفرمایید.

قایق بادی ۳ نفره اینتکس مدل چلنجر یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید و وارد بازار میکند. با خرید قایق بادی اینتکس می توانید در انواع دریاچه ، دریا ، رودخانه به قایق سواری بپردازید، اینتکس قایق بادی های خود را در چندین مدل تولید کرده است که عبارت اند از: قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر و قایق بادی جیمینی که هر کدام از این قایق بادی ها دارای طراحی و کاربرد خاص خودشان هستند.

قایق بادی چلنجر سه نفره اینتکس از پی وی سی ضخیم ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد به همراه این قایق بادی یک جفت پارو آلومینیومی، پمپ باد، بالشتک و طناب نجات می باشد. ابعاد این قایق بادی برابر است با 295 سانتی متر به طول ، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر دارد و تحمل وزنی برابر با 320 کیلوگرم دارد که سه نفر به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. شایان ذکر است که در بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز وجود دارد.

با خرید این محصول شما می توانید در انواع دریاچه ها و آب های ساکن پشت سد استفاده کنید. این قایق بادی قابلیت پشتیبانی از موتور بنزینی تا 1.5 اسب و موتور برقی 1.1 کیلو وات نیز دارد. برای سهولت در امر پارو زدن دو عدد بست پلاستیکی بر روی قایق تعبیه شده است که از افتادن پارو در داخل آب جلوگیری میکند. برای خرید قایق بادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید نمایندگی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد که یکی از پر فروش ترین قایق بادی اینتکس می باشد که در بخش قصد داریم تا این قایق را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات دقیق و جامع بتوانید خریدی مطمئن و درست را انجام دهید. اینتکس چندین مدل قایق بادی تولید کرده است که در ظرفیت های مختلف از 2 نفر الی 5 نفر تولید شده است که مدل های آنها به ترتیب کیفیت صعودی عبارت اند از: قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر. البته اینتکس یک سری قایق بادی نیز تولید کرده است که در کلاس کایاک می باشد که دارای طراحی حرفه ای و مناسب برای انجام ورزش های قایقرانی می باشد. مدل های اعلام شده مناسب برای ماهگیری و قایق بادی تفریحی می باشد.


ساختار کلی قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 3 نفره

همانطور که گفته شد قایق بادی دارای انواع مختلفی است و اینتکس برای بودجه های مختلف قایق بادی های مناسبی را تولید کرده است که از این طریق بتوانید قایق بادی مورد نظر خود را با توجه با بودجه خودتان خریداری کنید و از آن لذت ببرید. قایق بادی چلنجر یک قایق بادی میان رده اینتکس است که مناسب برای استفاده در آب های آرام، پشت سد، دریاچه و دریا است، ساختار کلی این قایق همانند قایق بادی سی هاوک است اما با این تفاوت که قسمت جلویی آن طراحی ساده تر نسبت به آن دارد و مانند سی هاوک به راحتی آب را نمیشکافد و سرعت کمتری نسبت به آن دارد.

این محصول دارای چهار قسمت باد شود است که دو دریچه در کف و دو دریچه در بدنه آن تعبیه شده است که ایمنی قایق بادی را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. بر روی این قایق بادی دو عدد بالشتک بادی که مناسب برای استفاده به عنوان صندلی پارو زنی است استفاده می شود. بر روی بدنه قایق بادی 3 نفره اینتکس چهار عدد بست پارو قرار داده شده است که با رد کردن پارو به داخل آن راحتتر می توانید پارو بزنید البته بستی نیز برای قرار دادن پارو نیز تعبیه شده است و همچنین در پشت این قایق نیز قسمتی برای نصب کیت موتور قرار داده شده است و همچنین سرتاسر قایق قسمتی برای نصب طناب نجات ساخته شده است.


جنس بدنه قایق بادی چلنجر 3 نفره مدل 68370

جنس بدنه قایق بادی یکی از مهم ترین قسمت های قایق بادی می باشد که اینتکس در نهایت دقت عمل را داشته و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده کرده است. قایق بادی سه نفره اینتکس مدل چنلجر از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و آسیب از خودش نشان میدهد که این امر موجب می شود ایمنی این محصول به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند و نکته دیگر این است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد را نیز به شما میدهد و به راحتی می توانید در صورت آسیب دیدگی آن را تعمیر کنید. البته ایمنی این محصول به دلیل استفاده از چندین دریچه باد نیز بالا رفته است که یک نکته حائز اهمیت است. کف این محصول به صورت باد شو است که نرمی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد.


اقلام همراه قایق بادی اینتکس مدل چنلجر 3 نفره

شرکت اینتکس به همراه قایق بادی 3 نفره چلنجر یک سری لوازم ضروری و کاربردی را قرار داده است که کارکرد قایق بادی را راحت تر می کند که این اقلام عبارت اند از، یک جفت پارو آلومینیومی، طناب نجات، صندلی بادی، پمپ باد، برچسب تعمیرات، خط کش و دفترچه راهنما قرار داده شده است که با وجود این لوازم یدکی دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی برای این محصول نخواهید داشت. البته به همراه داشتن جلیقه نجات یکی از الزامات مهم برای قایق بادی می باشد که با استفاده از آن با خیال راحت می توانید از قایق بادی استفاده کنید. پارو قرار گرفته در بسته بندی این محصول از نوع آلومینیومی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد و قابلیت اتصال به یک دیگر را نیز دارد و همچنین پمپ باد قایق بادی اینتکس چلنجر 3 از نوع متوسط است که سرعت باد کردن را افزایش میدهد.


ابعاد قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس مدل 68370

ابعاد این قایق بادی برابر است با 295 سانتی متر به طول، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر که ارتفاعی مناسب برای قایق بادی می باشد و با توجه به این ابعاد ذکر شد و جنس بدنه این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 320 کیلوگرم است که تحمل وزنی عالی برای قایق بادی سه نفره می باشد. البته وزن خود محصول برابر با 12.3 کیلوگرم است که به حمل نقل این محصول را به شدت آسان کرده است. البته از این قایق بادی می توانید حداکثر 3 الی 4 نفر استفاده کنید. مقادیر اعلام شده برای تحمل وزن به صورت استاندارد و ایمن است.


خرید قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس مدل 68370

برای خرید قایق بادی و استعلام قیمت انواع قایق بادی اینتکس و بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس، تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند، همچنین مستر اینتکس ارسال به سراسر کشور را نیز انجام میدهد و امکان خرید حضوری را برای ساکنین تهران فراهم کرده است.

طول
295 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
320 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
ظرفیت
3 نفر
طناب نجات
دارد
پمپ باد
دارد
پارو
دارد
وزن
12.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای چسب تعمیرات
دارای کوسن بادی
دارای کیف وسایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...