لوازم جانبی محصولات بادی

دسته‌بندی


انواع لوازم جانبی و یدکی محصولات بادی

لوازم جانبی محصولات بادی طرفداران بسیاری در زمینه محصولات بادی داراست که این محصولات دارای تنوع بالایی نیز می باشد. برای مثال می توان به سایبان انواع قایق بادی اینتکس و Bestway اشاره نمود. چسب تعمیرات برای محصولات بادی و پیش ساخته اینتکس نیز از دیگر محصولات این دسته محسوب می شود. پاروهای آلومینیومی و پلاستیکی قایق بادی، برچسب تعمیرات و کیت تعمیر محصولات بادی اینتکس و بست وی.

پر فروش ترین لوزام جانبی محصولات بادی

از پر فروش ترین لوازم جانبی در این زمینه می توان به چسب تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد. این وسیله مختص تعمیرات و ترمیم قسمت های آسیب دیده از محصول بادی شما تولید شده که علاوه بر فروش آن، توسط تعمیرکاران محصولات بادی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم های دیگری همچون درپوش و زیرانداز مخصوص انواع استخر بادی و استخر پیش ساخته، فیلتر کاغذی انواع پمپ تصفیه آب، شن تصفیه پمپ استخر، انواع تبدیل های مخصوص پمپ باد محصولات بادی و ... از دیگر لوازم جانبی پر فروش و پر کاربرد عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشند.

محصولات بادی و پیش ساخته در ایران به دلیل وارداتی بودن از نظر لوازم و قطعات یدکی بسیار ضعیف بوده از همین رو این نوع لوازم به سختی پیدا می شوند در نتیجه با وجود اینکه کیفیت بسیاری از محصولاتی که نیاز به لوازم یدکی داشته بالا بوده اما در مراقبت و نگهداری نیز می بایست کوشش بهتری داشته باشید تا نیازی به این لوازم نباشد. لازم به ذکر است که لوازم جانبی تنها به قطعات یدکی محصولات بادی و پیش ساخته ختم نشده بلکه این محصولات مربوط به لوازم کاربردی دیگر مانند سایه بان ها برای استخر، چراغ، استند های مخصوص کنار استخر و جکوزی و ... نیز می شود.