لوازم جانبی محصولات بادی

درپوش استخر بادی اینتکس مدل 58412

از {{model.count}}

intex 58412 inflatable pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر بادی اینتکس مدل 58412 یکی از لوازم جانبی استخر بادی ساخته شده توسط برند اینتکس مناسب برای استخر 3 متری و 2.5 متری اینتکس، با استفاده از این درپوش از نفوذ گرد و غبار و اشیای اضافی به داخل آب جلوگیری میکنی میکند. برای خرید و قیمت درپوش استخر بادی اینتکس مدل 58412 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم بادی می باشد که استخر بادی یکی از محصولات پر فروش این برند می باشد که دارای طراحی های مختلفی می باشد که یک سری لوازم مختص استخر بادی تولید کرده است که این روکش استخر بادی یکی از کاربردی ترین آنها می باشد، با استفاده از این درپوش استخر بادی می توانید از نفوذ گرد و خاک به داخل استخر شما جلوگیری کند و از کثیف شدن استخر بادی شما جلوگیری کند. بسیاری از افراد استخر بادی را در فضای باز استفاده میکنند که ممکن است در این صورت گرد و غبار، خاک و برگ به داخل استخر شما نفوذ کند و یا آب استخر در معرض تابش نور خورشید آب آن گرم و یا تبخیر شود، درپوش استخر بادی از این اتفاق جلوگیری میکند.

درپوش استخر بادی اینتکس مناسب برای استخر بادی هایی با ابعاد 305 سانتی متر به طول و 183 سانتی متر به عرض و همچنین استخر بادی هایی با ابعاد 262 سانتی متر به طول و 175 سانتی متر به عرض که اینتکس و بست وی با این ابعاد استخر های متنوع را تولید کرده اند. جنس این روکش استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. برای خرید درپوش استخر بادی اینتکس مدل 58412 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
2.5 کیلوگرم
ابعاد
305*183 سانتی متر
جنس بدنه
PVC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...