لوازم جانبی محصولات بادی

کیف توری نگهداری لوازم شنا بادی اینتکس مدل 59691

از {{model.count}}

intex 59691 inflatable producs bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیف توری نگهداری لوازم شنا بادی اینتکس یکی از لوازم جانبی کاربردی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت نگهداری و حمل راحت تر لوازم شنا و تفریحات آبی باد شده مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت اتصال به محل ثابت را داشته و به صورت فنری جمع می شود.

کیف توری نگهداری لوازم شنا بادی و تفریحات آبی محصولی از شرکت اینتکس بوده که معمولا جهت نظم دادن به محصولات بادی همچون توپ بادی، حلقه بادی، بازوبند بادی، جلیقه بادی و غیره عرضه شده است. این ساک نگهداری لوازم بادی دارای ابعاد (طول: 150 سانتی متر، عرض: 33 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که فضای بزرگی را جهت نگهداری و حمل این لوازم سبک فراهم ساخته است. این محصول تولید شده از پارچه توری یا مش بوده که در برابر نور آفتاب و برخورد آب مقاوم خواهد بود. طراحی و ساختار بدنه این کیف نگهداری محصولات بادی به گونه ای بوده که از قسمت فوقانی یک درب بزرگ ساده داشته تا به راحتی به لوازم بادی خود دسترسی داشته باشید.

همچنین بند های توری تعبیه شده روی بدنه امکان اتصال آن به یک محل ثابت را داده و حمل آن را نیز راحت تر کرده است. این محصول فریم های فلزی منعطف داشته که امکان جمع شدن راحت تر را مشابه با یک چادر مسافرتی فنری فراهم می سازد تا در زمان حمل خود کیف جاگیری بسیار کمتری داشته باشد. این کالا دارای وزن سبک 700 گرمی می باشد. برای خرید کیف توری نگهداری لوازم بادی و شنا می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۷۰۰ گرم
جنس بدنه
مش
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...