پمپ تصفیه آب استخر

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی


معرفی پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته و استخر پرتابل اینتکس در نمایندگی فروش محصولات اینتکس در تهران، فروشگاه پمپ آب برای تصفیه استخر پیش ساخته و ایزی ست از برندهای اینتکس و بست وی، فروش انواع پمپ تصفیه آب فیلتر شنی و پمپ تصفیه آب فیلتر کاغذی، خرید پمپ تصفیه آب شنی کریستالی و پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته، قیمت انواع پمپ تصفیه فیلتری برای استخر easy set و استخر آماده اینتکس با ضمانت اصالت کالا در نمایندگی فروش لوازم تصفیه آب استخر پیش ساخته و استخر روکار و توکار.

خرید پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

انواع پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

 پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته و حتی بادی را می توان از نظر نوع کارکرد به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  • پمپ تصفیه آب فیلتری:

پمپ تصفیه آب فیلتری مدل ساده تولید شده از پمپ تصفیه انواع استخر پیش ساخته بوده که توسط فیلتر کاغذی جدا شدنی داخل خود اقدام به پاک سازی آب می کند. این نوع پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و دارای 4 سایز مختلف می باشد. این 4 سایز عبارتند از:

  1. پمپ فیلتری سایز H
  2. پمپ فیلتری سایز A
  3. پمپ تصفیه سایز B
  4. پمپ تصفیه سایز +A

پمپ تصفیه فیلتری سایز B بزرگترین سایز از این دسته پمپ ها بوده که دارای فیلتری بزرگ برای جذب زباله های آبی می باشد. اما در این میان مدل +A با وجود داشتن فیلتر سایز A از یک دستگاه قوی تر برای گردش آب در خود دارد از همین رو توان تصفیه سازی آب را در بازه زمانی کوتاه تر نسبت به مدل های مشابه خود داشته اما میزان تعویض فیلتر آن نسبت به دیگر مدل ها بیشتر خواهد بود. در کل این مدل پمپ تصفیه برای انواع استخر پیش ساخته کوچک و متوسط کاربرد داشته و حتی می توان از سایز کوچک آن برای پاک سازی آب استخر بادی بزرگ نیز استفاده نمود.

پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته

  • پمپ تصفیه آب شنی:

قوی ترین پمپ تصفیه آب تولید شده برای انواع استخر پیش ساخته پمپ شنی بوده و همانطور که از نام آن پیداست توسط شن های مخصوص تصفیه آب کار می کند. در این دسته از پمپ های تصفیه نیز شاهد تولید شده در سایز های مختلف هستیم تا با توجه به ابعاد و ظرفیت استخر مورد نظر مدل مناسب آن را خریداری کنید. معمولا از شن های سیلیس برای پاک سازی آب در پمپ استخر شنی استفاده می شود تا علاوه بر پاک سازی پر قدرت آب موجب شفاف سازی آن نیز شود. از خصوصیت های مهم در این دستگاه های تصفیه می توان به تایمر مخصوص و عملکرد زمانبندی شده آن اشاره کرد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا پمپ تصفیه خود را برای کار در یک بازه زمانی تنظیم کنید.

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته

  • پمپ تصفیه آب نمکی:

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته مدلی دیگر از سری پمپ تصفیه استخر قابل حمل محسوب شده که بر خلاف مدل های فیلتری و شنی توسط نمک سیلیس و کلر کار می کند. در این نوع دستگاه تصفیه آب برای استخر ها نیز شاهد سایز بندی اما نه به تعداد مدل های شنی هستیم تا نسبت به ظرفیت استخر خود مدل متناسب با آن را خریداری کنید. قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک در این پمپ تصفیه دیده می شود.

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته

کدام پمپ تصفیه استخر قدرت بیشتری دارد؟

همانطور که به معرفی انواع پمپ تصفیه استخر ها پرداختیم، پمپ تصفیه شنی قوی ترین این دستگاه ها شناخته می شود زیرا که سایز بزرگ آن قادر است حتی تا 100 هزار لیتر آب را تصفیه و پاک سازی کند در حالی که بزرگترین استخر پیش ساخته حدود 50 هزار لیتر ظرفیت دارد. البته نوع شن تصفیه استفاده شده در آنها نیز می توان در پاک سازی بهتر آب موثر باشد. البته اگر استخر پیش ساخته ای با سایز کوچک دارید نیازی به هزینه کردن برای خرید پمپ تصفیه شنی نبوده و پمپ های فیلتری نیز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

چگونه می توان لوازم مصرفی پمپ تصفیه را تعویض کرد؟

لوازم مصرفی پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته شامل فیلتر، کلر و شن تصفیه بوده که با توجه به مقدار استفاده از آب استخر می بایست پس از مدتی تعویض شوند. در تمامی پمپ تصفیه تولید شده ساده ترین روند برای تعویض مواد مصرفی آنها وجود داشته زیرا مخزن هایی با قابلیت دسترسی آسان در آنها دیده می شود بنابراین کافیست پس از باز کردن این مخزن ها فیلتر، شن و یا نمک مخصوص تصفیه را به اندازه تعیین شده در آنها قرار دهید.

نحوه نصب پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

مهمترین خصوصیتی که برای نصب پمپ تصفیه استخر پیش ساخته وجود داشته انجام عمل هواگیری در آنهاست. در صورت عدم انجام عمل هواگیری ممکن است در بهترین حالت پمپ تصفیه به خوبی کار نکرده و در بدترین حالت به دلیل فشار به آنها آسیب ببینند از همین رو در صورتی که اطلاعات کافی در رابط به احداث این پمپ ها نداشتید می بایست از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. در پمپ تصفیه آب فیلتری عمل هواگیری ساده بوده و پس از اتصال به استخر و روشن کردن آن می بایست درب پمپ باز باشد تا آب به اندازه کافی به بیرون هدایت شود تا در نهایت موجب هواگیری دستگاه شود.

راهنمای خرید پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

برای خرید پمپ تصفیه استخر پیش ساخته می بایست به چند ویژگی مهم دقت لازم را داشته باشید تا به مناسب ترین مدل دست پیدا کنید:

  1. نوع کارکرد پمپ تصفیه
  2. قدرت پاک سازی آب در هر ساعت
  3. داشتن قابلیت کارکرد اتوماتیک در مدل شنی و نمکی
  4. برند و شرکت های تولید کننده

دو شرکت بزرگ اینتکس و بست وی تولید کننده انواع محصولات بادی و پیش ساخته بوده که پیشنهاد می شود از پمپ تصفیه این دو برند خریداری و استفاده نمایید. گرچه در برخی از مدل های استخر تولید شده توسط این دو شرکت پمپ تصفیه متناسب با آن استخر قرار داده شده اما در صورت عدم وجود پمپ بهتر است از این دو برند تهیه کنید.

قیمت و فروش پمپ تصفیه استخر پیش ساخته

قیمت پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته بسته به نوع کارکرد، سایز و قدرت پاک سازی و برند تولید کننده می تواند متفاوت باشد. در این زمینه می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی مشاوره لازم را از نمایندگی اینتکس دریافت کنید. فروش انواع پمپ تصفیه استخر قابل حمل، خانگی و ویلا به صورت اینترنتی و تلفنی امکان پذیر می باشد.