پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس مدل 28604

از {{model.count}}

intex 28604 filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس، یکی از انواع پمپ تصفیه آب مقرون به صرفه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تصفیه آب انواع استخر ایزی ست و فریمی برند های مختلف تا حداکثر ابعاد 457 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای فیلتر کاغذی با قابلیت شستشو و تعویض سریع بوده و از روند هواگیری ساده ای برخوردار است.

پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس، مدل 220 ولت از سری پمپ تصفیه آب با فیلتر کاغذی بوده که برای تصفیه آب استخر هایی با حداکثر ابعاد 457 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای یک فیلتر کاغذی قوی در داخل بدنه خود بوده که به راحتی قابل شستشو و تعویض می باشد. فیلتر مورد استفاده سایز A بوده و نوع جنس آن به گونه ای بوده که زباله های آبی را به خوبی جذب می کند. پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت داشته و به راحتی عمل هواگیری آن انجام می شود.

از پمپ تصفیه فیلتری سایز A اینتکس می توانید برای استخر پیش ساخته هایی از نوع فریمی و ایزی ست استفاده کنید از همین رو هیچ محدودیتی از نظر نوع ساختار استخر وجود نخواهد داشت. همراه این محصول دو شلنگ مخصوص آب قرار داده شده که توسط بست های مخصوص خود به دریچه های روی دیواره استخر ها نصب می شود. از یک شلنگ، آب استخر توسط قدرت مکش پمپ به داخل فیلتر وارد شده و پس از تصفیه توسط خروجی دیگر به استخر باز گردانده می شود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
۲۰۰۶ لیتر
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...