پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه فیلتر کاغذی نوع A اینتکس مدل 28638

از {{model.count}}

intex 28638 above ground pools filter pump

تعداد
نوع
5,280,000
4,950,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه فیلتر کاغذی نوع A اینتکس مدل 28638 از سری پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس ، مناسب برای استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست با خرید این محصول آب استخر خود را می توانید تا مدت طولانی حفظ کنید و از تعویض آن جلوگیری کنید.

اینتکس یکی از تولیدکنندگان انواع استخر پیش ساخته و ایزی ست است که برای انواع استخر های خود یک سری لوازم یدکی نظیر پمپ تصفیه، زیرانداز، نردبان و درپوش تولید کرده است که بهترین آنها پمپ تصفیه می باشد. که خود پمپ تصفیه در انواع مختلفی تولید شده است که این مدل از نوع فیلتر کاغذی می باشد، اینتکس پمپ تصفیه های دیگری مانند پمپ تصفیه شنی و پمپ تصفیه نمکی نیز تولید کرده است که مقرون به صرفه ترین آنها پمپ تصفیه کاغذی می باشد. ساختار این پمپ به این صورت است که فیلتر را در داخل پمپ قرار میدهد و پس اتصال شیلنگ های ورودی و خروجی به پمپ از استخر آن را روشن میکند، با ورود آب از یک طرف و خروج آب از طرف دیگر شیلنگ، استخر شما تصفیه می شود.

خرید پمپ تصفیه فیلتر کاغذی نوع A اینتکس مدل 28638 به شما کمک میکند تا آب استخر پیش ساخته خود را تمیز و تصفیه کنید و دیگر نیازی به تعویض سریع آب داخل استخر نخواهید داشت. این  محصول مناسب برای انواع استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته اینتکس و برند های دیگر می باشد و حدودی مناسب استخر های 2 متری تا 5 متری اینتکس است. برای خرید و قیمت پمپ تصفیه فیلتر کاغذی نوع A می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس اقدام به عمل آورید. شایان ذکر است که فیلتر یدکی این پمپ را نیز می توانید از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوع
فیلتری
ظرفیت تصفیه
۳۷۸۵ لیتر
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...