پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه فیلتری استخر اینتکس مدل 28601

از {{model.count}}

intex 28601 filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس، کوچکترین و ارزان ترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست با طول و قطر کمتر از 3 متر استفاده می شود. این پمپ با برق 110 ولت کار کرده و دارای یک فیلتر کاغذی با قابلیت جدا شدن و شستشو می باشد. این پمپ دارای هواگیری بسیار آسان بوده و مصرف برق بسیار بهینه ای دارد.

پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس با قدرت تصفیه 1250 لیتر در ساعت، کوچکترین و سبک ترین پمپ تصفیه آب فیلتر کاغذی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای پاک سازی آب انواع استخر پیش ساخته استفاده می شود. قدرت تصفیه این پمپ به اندازه ای بوده که می توانید از آن برای انواع استخر با طول کمتر از 3 متر استفاده کنید. استخر هایی که قطر و طول 3 متر و کمتر دارند از جمله استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته ایزی ست، این پمپ تصفیه اینتکس گزینه مناسبی برای تصفیه آب آنها خواهد بود. همچنین از این پمپ می توانید برای تصفیه آب انواع استخر بادی بزرگ نیز استفاده نمایید.

نحوه کارکرد این پمپ فیلتری کوچک اینتکس به این گونه بوده که آب استخر را از یک دریچه مکش کرده و پس از تصفیه توسط فیلتر کاغذی داخل خود به استخر باز می گرداند. فیلتر کاغذی درون این پمپ سایز کوچک یعنی H بوده ک می توانید چندین بار از آن استفاده نمایید. فیلتر کاغذی قابلیت جدا شدن از پمپ تصفیه را داشته و به راحتی قابل شستشو خواهد بود. از ویژگی های دیگر آن می توان به هواگیری بسیار آسان، شلنگ ها مخصوص اتصال به استخر ها، قابلیت کار با برق 110 ولت و کار با ولتاژ 220 توسط تبدیل و وزن بسته بندی 2.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به روش تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
1250 لیتر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...