پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26669

از {{model.count}}

intex 26669 saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26669 یکی از بهترین پمپ تصفیه های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای استخر پیش ساخته اینتکس تا ظرفیت 56800 لیتر می باشد. این پمپ تصفیه آب داخل استخر را به کمک الکترولیت نمک تصفیه میکند که بسیار مطمئن و بدون مواد شیمایی است. برای خرید و قیمت پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس از فروشگاه اینتکس اقدام کنید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26669 از سری لوازم یدکی و جانبی مورد استفاده برای استخر پیش ساخته می باشد، استخر پیش ساخته یکی از محصولات ایتنکس می باشد که دارای لوازم یدکی و جانبی بسیار زیادی می باشد که مهم ترین و کاربردی ترین آنها پمپ تصفیه می باشد که به کمک آن می توانید آب داخل استخر را تصفیه کنید تا نیازی به تعویض آب نداشته باشید. برای تمیز و پاکیزه نگه داشتن آب داخل استخر روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کلر است که اصلا پیشنهاد نمی شود زیرا موجب می شود که در صورت استفاده از کلر دچار مشکل پوستی و یا سوزش پوست و چشم خواهید شد زیرا کلر ماده ای کاملا شیمایی است که برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است.

روش دوم تعویض آب است که این روش نیز اصلا منطقی نیست زیرا حجم آب بسیار زیادی را باید تعویض کنید، روش سوم استفاده از پمپ تصفیه است که این روش بسیار منطقی تر است، با استفاده از پمپ تصفیه دیگر نیازی به تعویض مجدد آب نخواهید داشت و بدون اینکه به آن کلر بزنید آب داخل استخر شما به صورت کامل تصفیه می شود. اینتکس یک سری پمپ تصفیه مخصوص استخر پیش ساخته تولید کرده است که هر کدام دارای یک سری خصیصه های خاصی هستند، پمپ تصفیه فلیتر کاغذی، پمپ تصفیه فیلتر شنی و فلیتر نمکی که بهترین آنها پمپ نمکی می باشد که با استفاده از الکترولیت های نمک، آب داخل استخر را تصفیه می کند و نیازی به استفاده از مواد شیمایی نیست.

این پمپ تصفیه دارای قابلیت کارکرد اتومات می باشد که در صورت استفاده طولانی مدت اتومات آن فعال می شود. پمپ تصفیه نمکی اینتکس قابلیت تصفیه 2650 الی 12112 لیتر آب در هر ساعت را دارد که قابلیت بسیار مناسبی برای آن می باشد. این محصول به سادگی به استخر شما متصل می شود، دارای دو عدد شیلنگ می باشد که از یک طرف به استخر متصل می شود که آب داخل استخر را به داخل پمپ تصفیه هدایت میکند و از یک طرف دیگر پمپ تصفیه یک شیلنگ آب تصفیه شده را به داخل استخر پیش ساخته هدایت می کند.

انرژی این پمپ از طریق اتصال به برق 120 ولت صورت می گیرد، گفتنی است که این محصول مناسب برای استفاده در استخر پیش ساخته هایی میباشد که ظرفیت آنها تا 56800 لیتر گنجایش آب دارند. برای خرید پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26669 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
56800 لیتر
قدرت تصفیه
۱۲۱۱۲ لیتر
وزن
10 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...