پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر خانگی اینتکس مدل 28603

از {{model.count}}

intex 28603 filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر خانگی اینتکس یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین پمپ تصفیه آب با ساختار فلیتر کاغذی بوده که برای انواع استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی با حداکثر ابعاد 457 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت داشته و با برق 110 ولت کار می کند.

پمپ تصفیه آب فیلتری استخر خانگی اینتکس، یکی از انواع پمپ تصفیه آب با کارکرد فیلتر کاغذی بوده که برای استخر هایی با حداکثر ابعاد 457 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ تصفیه اینتکس با برق 110 ولت کار کرده و از یک فلیتر کاغذی با قابلیت جدا کردن و شستشو برخوردار است از همین رو از روند هواگیری آسانی نیز بهره کند می باشد. برای نصب این پمپ تصفیه می توانید از شلنگ های آب همراه خود استفاده کنید. گفتنی است که فیلتر مناسب برای استفاده در این پمپ، فیلتر سایز A و یا C خواهد بود.

قدرت تصفیه این دستگاه برابر با 2006 لیتر در ساعت بوده از همین رو برای استخر هایی با طراحی های متفاوت از جمله گرد و مستطیلی و همچنین استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی قابل استفاده خواهد بود. روش کار آن به این صورت است که آب را از یک دریچه به خود جذب کرده و پس از عبور دادن پر فشار از فیلتر، توسط دریچه آب خروجی به استخر باز می گرداند. این کالا در یک پکیج بسته بندی و با وزن 3.2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس می توانید محصول مورد نظر را پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس، درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
۲۰۰۶ لیتر
وزن
۳.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...