پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس شنی نمکی مدل 26676

از {{model.count}}

intex 26676 filter sand and saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس شنی نمکی مدل 26676 یکی از بهترین پمپ تصفیه های ساخته شده برای استخر پیش ساخته می باشد که توسط اینتکس تولید شده است، این محصول آب داخل استخر را به راحتی تصفیه میکند و از هیچ گونه مواد شیمایی استفاده نمیکند. در ادامه توضیحات بیشتری به شما عزیزان خواهیم داد.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس شنی نمکی از سری پمپ تصفیه های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس از تولیدکنندگان محصولات بادی و لوازم جانبی آنها می باشد، البته این محصول اینتکس مناسب برای استخر پیش ساخته اینتکس است، به کمک این محصول می توانید به راحتی آب داخل استخر خود را تصفیه کنیدو دیگر نیازی به تعویض آب نخواهید داشت، اینتکس یک سری پمپ تصفیه تولید کرده است که هر کدام از آنها دارای کاربرد های خاصی هستند، پمپ تصفیه فیلتر کاغذی، پمپ تصفیه فیلتر شنی،پمپ تصفیه فیلتر شنی و نمکی، پمپ تصفیه نمکی که هر کدام از این ها نیز در مدل های مختلفی ساخته شده است که مناسب با انواع اندازه استخر ها می باشد. این پمپ تصفیه استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده در استخر هایی می باشد که ظرفیت آنها حداکثر 32200 لیتر آب باشد.

فرآیند تصفیه ی آب این پمپ بسیار ساده و از بهترین راه استفاده میکند. این پمپ تصفیه از شن و نمک برای تصفیه ی آب استفاده میکند که هیچ گونه ضرری برای افراد ندارد. استفاده از کلر و مواد شیمایی برای تمیز نگه داشتن آب استخر بسیار کاری خطرناک می باشد زیرا ممکن است که بیماری پوستی، خارش پوست، قرمز شدن چشم و ریزش مو را به همراه داشته باشد. اما این پمپ تصفیه دارای دو فیلتر تصفیه می باشد که شن و نمک هستند که به کمک این دو آب داخل استخر را به خوبی تصفیه میکند.

این محصول دارای تایمر می باشد که به صورت اتوماتیک کار میکند. بر روی این پمپ تصفیه دو عدد شیلنگ تعبیه شده است که یکی از این شیلنگ ها آب را به داخل پمپ هدایت میکند و دیگری تصفیه شده را به داخل استخر هدایت میکند. شایان ذکر است که این پمپ قابلیت تصفیه 6000 لیتر در ساعت را دارد که بسیار مناسب و ایده آل می باشد، لازم بذکر است که برای تصفیه باید 35 کیلوگرم شن در داخل مخزن این محصول قرار بدهید. برای خرید پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس شنی نمکی مدل 26676 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آوردید فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع
شنی نمکی
ظرفیت تصفیه
32200 لیتر
قدرت تصفیه
۶۰۰۰ لیتر
وزن
۲۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...