پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب استخر فیلتری کریستالی اینتکس مدل 28636

از {{model.count}}

intex 28636 filter crystal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب استخر فیلتری کریستالی اینتکس مدل 220 ولت، از بهترین و مقرون به صرفه ترین پمپ تصفیه استخر قابل حمل روکار و توکار محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا با قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت بوده از همین رو برای انواع استخر پرتابل گرد، مستطیلی، بیضی و ... تا حداکثر ابعاد 6 متر قابل استفاده می باشد.

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته اینتکس مدل ترکیبی فیلتری کریستالی، قوی ترین نوع پمپ تصفیه آب فیلتری برای انواع استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این دستگاه علاوه بر داشتن فیلتر کاغذی از سیستم تصفیه کریستالی (نمکی) نیز برخوردار بوده تا علاوه بر پاک سازی آب عمل شفاف سازی را نیز انجام دهد. این محصول مدل مشابه دیگری نیز داشته که تنها تفاوت میان آنها در نوع ولتاژ کاری می باشد از همین رو این مدل با برق 220 ولت کار می کند.

قدرت تصفیه آب پمپ فیلتری کریستالی اینتکس برابر با 5678 لیتر در ساعت بوده و برای استخر هایی با حداکثر ابعاد 6 متر مناسب خواهد بود. تفاوتی در استفاده از این پمپ برای استخر پیش ساخته فریمی و یا ایزی ست وجود نداشته و از این نظر محدودیتی نخواهد داشت. این محصول دارای تایمر و قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک بوده و توسط شلنگ های مخصوص خود به انواع استخر قابل حمل اینتکس و سایر برند ها متصل می شود. پمپ تصفیه فیلتری نمکی اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 7.9 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه آب فیلتری کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی محصول خود را خریداری نمایید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
5678 لیتر
وزن
۷.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...