شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

کمی صبر کنید...

دسته‌بندی

شناور بادی، حلقه و تیوپ

شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی به عنوان یکی از متنوع ترین دسته بندی محصولات بادی تولید شده توسط برند ها و شرکت های بزرگی همچون اینتکس و بست وی می باشد. شناور بادی و انواع لوازم شنا تفریحی به دلیل تنوع بالای خود از نظر ابعاد ، نوع ساختار بدنه و سنین مورد استفاده موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شده است.

معمولا انواع مدل های شناور بادی برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها تولید شده و در اشکال مختلف در بازار محصولات بادی اینتکس موجود می باشد. از پرفروش ترین لوازم شنا بادی می توان به حلقه بادی ، توپ بادی و انواع شناور بادی در طرح میوه ، ماشین و حیوانات برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان اشاره کرد. برای خرید شناور بادی و انواع لوازم شنا می توان به فروشگاه مستر اینتکس و نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و محصول خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش دهید.


انواع تشک شناور روی آب

شناور بادی روی آب را می توان به دسته بندی های متنوعی تقسیم کرد که بسته به فضای مورد استفاده و نیاز خود می توانید اقدام به انتخاب مدل های مورد نظر کنید. تشک بادی شناور روی آب طرح دار که برخی از آن ها بصورت طرح های حیوانات و یا میوه می باشند بعنوان شناور بادی فانتزی شناخته می شوند و مناسب برای استفاده تمام سنین و فضاها نیز می باشند. شناور بادی می تواند قابل استفاده در دریا، استخر و یا رودخانه نیز باشد که برخی از کالا به دلیل استفاده از پی وی سی برزنتی در تولید بدنه، از مقاومت بالاتری به نسبت سایر محصولات برخوردار می باشند و این دسته از کالا مناسب برای استفاده در رودخانه هستند. البته در هنگام استفاده می بایست نکات لازم برای جلوگیری از برخورد اشیا نوک تیز با محصول توجه فرمایید تا آسیبی به کالا وارد نشود.

حلقه شنا بادی کودک و بزرگسال

حلقه شنا بادی می تواند محصولی جذاب برای تفریحات آبی بخصوص در فصل گرما باشد. شرکت های بسیاری اقدام به تولید این دسته از کالا نموده اند که از مهم ترین و با کیفیت ترین محصولات می تواند به تولیدات شرکت اینتکس و بست وی اشاره نمود. تمامی محصولات عرضه شده توسط این دو برند دارای مدل های متنوع و رنگ بندی بوده و برخی از آن ها مخختص سنین بخصوصی نیز می باشد. از محصولات پرفروش و پرطرفدار این دسته بندی می توان به شناور بادی شورتی کودک اشاره نمود که مناسب کودکان تا ۳ سال بوده و می تواند یک محصول ایمن برای تفریحات آبی فرزندان شما باشد. تیوپ بادی دور گردنی و دور کمر نیز از دیگر محصولات مناسب برای کودکان و نوزادان می باشد.

شناور بادی سایبان دار نیز از دیگر محصولات محبوب این دسته بندی می باشند که به شما امکان یک تفریح لذت بخش در فصول گرما را خواهد داد تا علاوه بر لذت در هنگام استفاده، از تابش مستقیم نور خورشید نیز در امان باشید. از دیگر محصولات با کیفیت و مناسب برای استفاده بزرگسالان می توان به شناور روی آب طرح دار فانتزی و یا حلقه شنا و تیوپ بادی بزرگ اشاره نمود که مناسب برای تمامی سنین می باشند. 

تور بسکتبال شناور روی آب

انواع بازوبند و شناور شورتی کودک

بازوبند بادی یکی از محصولات پرطرفدار در دسته بندی تفریحات آبی می باشد که دارای رده سنی نیز بوده و می تواند یک شنا و تفریح لذت بخش و ایمن را برای فرزندان شما به ارمغان بیاورد. همچنین از دیگر کاربردهای بازوبند بادی کودک می توان به آموزش شنا توسط آن اشاره نمود که این امر را برای کودکان ساده تر می کند. شناور شورتی و تیوپ بادی کودک نیز از دیگر محصولات محبوب می باشد که مناسب برای سنین مشخصی بوده و برای آموزش و ایمن سازی شنای کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. طرح های این دسته بندی کالاها عموما بصورت فانتزی و طیف های رنگی شاد می باشند که می تواند سلیقه بسیاری از کودکان را پوشش دهد.


انواع شناور بادی دو نفره و بزرگ

شناور بادی روی آب می تواند دارای ابعاد متنوعی باشد که قابلیت استفاده در دریا و رودخانه و استخر های بزرگ را نیز داشته باشد. از مهم ترین و پرطرفدارترین این کالاها می توان به شناور روی آب دو نفره اشاره نمود که به هم متصل بوده و برخی از مدل ها نیز دارای یخچال بادی و محل قرار گیری بطری نیز می باشند. این دسته از محصولات دارای تحمل وزن های بالایی بوده و همچنین در بسیاری از موارد دارای بدنه هایی تهیه شده از پی وی سی وینیل به همراه الیاف ابریشمی می باشند تا علاوه بر بالا بردن تحمل وزن، به افزایش ایمنی محصول در برخورد با اشیا نوک تیز نیز کمک کند. 

در این بین شناور بادی بزرگ نیز وجود دارد که دارای سایزهایی بسیار بزرگ تر از شناور بادی دو نفره بوده و معمولا در ظرفیت های 4,6,8 و یا حتی 10 نفره عرضه می شوند. این شناورها دارای ابعادی در حدود ۵ الی ۸ متر بوده و دارای تحمل وزن هایی بالاتر از 700 کیلوگرم می باشند. البته ابعاد، ظرفیت و تحمل وزن های ذکر شده تقریبی بوده و در مدل های مختلف تغییر می کنند. این نوع شناور بادی سایز بزرگ عموما دارای طرح های فانتزی نیز می باشند که اکثریت آن ها دارای طراحی پرندگانی همچون، شناور بادی روی آب فلامینگو، شناور روی آب یونیکورن، جوجه و مدل های دیگر می باشند.

شناور بادی روی آب بزرگ

سوالات متداول

آیا شناور بادی روی آب مناسب بزرگسال است؟ بله،‌ شناورهای بادی دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی هستند.

آیا شناور بادی سورخ می شود؟ بله، امکان سورخ شدن تمام محصولات بادی وجود دارد.

آیا شناور بادی ایمن است؟ برخی از محصولات دارای چندین دریچه باد بوده و در صورت خالی شدن باد هر یک از دریچه ها، محصول همچنان شناور بر روی آب خواهد ماند.

آیا حلقه شنا برای کودک وجود دارد؟ بله، تیوپ و حلقه بادی شنا برای تمام سنین عرضه شده است.