شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59260

از {{model.count}}

intex 59260 swim ring

تعداد
نوع
187,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59260 ساخته شده توسط ایتنکس در رنگهای مختلف شاد، قطر حلقه شنا 76 سانتی متر که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. برای خرید حلقه ی شنا از نمایندگی اینتکس اقدام کنید. این حلقه شنا کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از جنس پی وی سی ساخته شده است .

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59260 از سری محصولات بادی تفریحی مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد که با استفاده از این محصول می توانید در استخر، دریا، دریاچه و آب های آرام از این محصول استفاده کنید. این محصول دارای ساختاری گرد و دقیقا شبیه به تویوب می باشد. حلقه شنا بادی یک محصول پر استفاده و پر طرفدار می باشد، با توجه به اینکه استفاده از استخر در فصل تابستان زیاد شده است این محصول نیز طرفدار های زیادی را پیدا کرده است. 

در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که می تواند به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد این حلقه شنا بادی نیز برابر با است با 76 سانتی متر به قطر که ابعادی مناسب برای حلقه ی شنا می باشد و از همین رو افراد زیادی می توانند از این حلقه استفاده کنند. جنس بدنه ی این حلقه شنا از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد که هیچ آسیبی به شما نمی رساند. 

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59260 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که به سه صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری ثبت سفارش انجام میدهد.

قطر
76 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
200 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب برای تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...