شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا بچگانه بست وی مدل 36014

از {{model.count}}

bestway 36014 baby inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا بچگانه بست وی یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی در استخر ها بوده که دو طرح مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار گرفته و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

حلقه بادی شنا بچگانه بست وی از جدید ترین طرح های تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی در استخر ها توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع دارای دو طرح جذاب با رنگ های ملایم بوده و با توجه به داشتن قطر 61 سانتی متری خود بهترین گزینه برای استفاده کودکان 3 الی 6 سال با وزن با وزن نهایتا 20 کیلوگرم خواهد بود. این محصول توسط یک دریچه هوا و به وسیله انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود.

جنس و متریال ساخت حلقه شنا بادی کودک از پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب خواهد بود. این متریال سبک و بسیار منعطف بوده تا با کمترین جایگیری به راحتی حمل شود. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به وزن بسته بندی 300 گرمی آن اشاره کرد. برای خرید حلقه بادی شنا بچگانه بست وی در دو طرح مختلف می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنید.

قطر
۶۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت و پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...