تشک بادی

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض ۶۷ مدل 67997

از {{model.count}}

Intex camping air mattress 67 width model 67997

تعداد
نوع
1,045,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی کمپینگ اینتکس عرض ۶۷ مدل 67997 یک محصول با کیفیت و مقاومت وزنی بالا می باشد که مناسب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها بوده و به سبب داشتن وزن و حجم کم، می تواند گزینه مناسبی برای کوهنوردها نیز باشد. در توضیحات و مشخصات می توانید اطلاعات بیشتر درباره این محصول را مشاهده نمایید.

تشک بادی کمپینگ اینتکس که تشک بادی یک نفره می باشد دارای بدنه ای مستحکم می باشد که بخش زیرین آن از برزنت تهیه شده است که علاوه بر تحمل وزن بالا و مقاومت بالا در برابر وزن، استحکام بالایی در برابر برخورد با اشیاء نوک تیز و یا سنگ یا زمین های نامناسب در کمپینگ ها و یا ارتفاعات دارا می باشد. بخش رویه این تشک بادی سفری نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده است تا بتوانید ساعات طولانی بر روی این محصول استراحت نمایید و بدن شما دچار تعریق و خستگی نشود. عرض کم این تشک بادی می تواند مناسب برای انواع چادرهای کمپینگ نیز باشد که بصورت استاندارد تهیه شده است تا بتوانید از این محصول در مکان هایی که دارای فضای کافی نیستید نیز استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های مثبت این تشک بادی مسافرتی می توان به قسمت بالایی این تشک اشاره نمود که بعنوان بالش بادی سرخورد عمل خواهد کرد و از حمل و استفاده از بالش بادی جداگانه بی نیاز خواهید بود. همچنین دریچه باد این تشک بادی بصورت استاندارد با تمامی پمپ های باد دستی و شارژی و برقی بوده که می توانید با همراه داشتن یک پمپ باد کوچک این محصول را باد نمایید . البته برخی از کوهنوردان برای جلوگیری از حمل اشیاء و وزن اضافی این محصول را با دهان باد می کنند که این عمل نیز با صرف زمان بیشتر امکان پذیر است. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید با تماس با مشاورین فروش مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس جویا شوید.

طول
184 سانتی متر
عرض
67 سانتی متر
ارتفاع
17 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
برزنت
جنس کف
برزنت
وزن
۱.۷ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف برزنتی ضدآب
برچسب تعمیرات
وزن کم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...