تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب خودرو تویوتا کرولا

از {{model.count}}

Toyota corolla car air mattress

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب خودرو تویوتا کرولا، یکی از انواع تشک بادی برای استراحت و خواب در قسمت صندلی عقب خودرو های سدان بوده که امروزه توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. محصولی که دارای طراحی فیت برای صندلی عقب بوده تا این فضا را به خوبی برای دراز کشیدن یکسان سازی کند از همین رو یکی از گزینه های کاربردی برای سفر های بلند مدت توسط خودروی شخصی محسوب می شود.

تشک بادی صندلی عقب خودرو تویوتا کرولا به عنوان یکی از پر فروش ترین تشک بادی ماشین عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس شناخته شده که در انواع خودرو های مشابه و خودرو های سدان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که می دانید بهترین گزینه برای تبدیل صندلی عقب خودروی شخصی به محل دراز کشیدن و استراحت های طولانی مدت بوده از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. طراحی و ساختار تشک ماشین تویوتا کرولا به صورت دو تکه بوده و شامل پایه بادشو و تشک رویه می باشد که هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند.

ساختار دو تکه در این محصول باعث شده تا از تشک رویه به صورت مجزا در فضای باز و همچنین به عنوان تشک بادی استخری جهت تفریحات آبی نیز استفاده نمایید. برای راه اندازی آن کافیست از پمپ باد فندکی قرار داده شده در پکیج بسته بندی آن استفاده کنید. پمپ بادی که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد یا وکیوم را نیز انجام می دهد. تشک داخل ماشین تویوتا کرولا دارای رنگبندی مختلفی بوده و علاوه بر پمپ باد فندکی لوازم جانبی های دیگری از جمله دو عدد بالش بادی برای راحتی بیشتر، یک چسب تعمیرات و یک ساک حمل همراه آن قرار داده شده است تا نیازی به تهیه مجزای این لوازم کاربردی نباشد.

متریال استفاده شده برای تمامی قسمت های تشک بادی خوردو مربوطه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده و برای راحتی بیشتر از یک روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است در نتیجه در برابر تعریق بالای افراد نیز مقاومت خوبی خواهد داشت. این متریال به سادگی قابل تمیز شدن بوده و دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد می باشد. برای خرید تشک بادی صندلی عقب تویوتا کرولا می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را در بازه زمانی کوتاهی دریافت کنید.

طول
138 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...