چادر مسافرتی

پشه بند 8 نفره مسافرتی مدل ATT-8

از {{model.count}}

ATT-8 person mosquito net

تعداد
نوع
890,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پشه بند 8 نفره مسافرتی ATT یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین پشه بند سفری ایرانی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که ساختاری مشابه با انواع چادر مسافرتی فنری دارد. این محصول 4 الی 6 نفر را به صورت درازکش در خود جای داده و از پارچه توری حریر بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد.پشه بند 8 نفره مسافرتی ATT یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین پشه بند سفری ایرانی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که ساختاری مشابه با انواع چادر مسافرتی فنری دارد. این محصول 4 الی 6 نفر را به صورت درازکش در خود جای داده و از پارچه توری حریر بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد.

پشه بند 8 نفره مسافرتی ایرانی محصولی از شرکت ATT، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات سفری و خانگی در زمینه استراحت و خواب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار بدنه و راه اندازی فنری بوده و همانند یک چادر فنری در کوتاه ترین زمان ممکن نصب و جمع می شود. جنس و متریال دیواره ها از پارچه توری حریر درجه یک بوده که دارای کیفیت بالا و ضخامت مناسبی می باشد از همین رو به خوبی مانع از ورود هرگونه حشرات به فضای داخلی خواهد شد. تنها برای قسمت کف از پارچه تفلون استفاده شده تا علاوه بر داشتن کفی، امکان استفاده در فضای باز را فراهم ساخته و تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

ابعاد پشه بند مسافرتی ارزان در حالت راه اندازی شده برابر با (طول: 250 سانتی متر، عرض: 250 سانتی متر، ارتفاع: 200 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا 8 نفر را به صورت نشسته و 4 الی 6 نفر را نیز به صورت درازکش در خود جای دهد. این محصول در حالت جمع شده ابعاد 70 × 6 سانتی متر به خود گرفته و دارای وزن بسته بندی 3.8 کیلوگرمی می باشد بنابراین توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل خواهد بود. از ویژگی های دیگر پشه بند ای تی تی می توان به آویز چراق سقفی و حلقه های اتصال به زمین در هر 4 گوشه بدنه اصلی اشاره کرد. برای خرید پشه بند 8 نفره مسافرتی ATT می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
فنری
ابعاد کلی
۲۵۰ × ۲۵۰ × ۲۰۰ سانتی متر
جنس بدنه
پارچه توری
جنس کف
تفلون
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
۳.۲ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
محل اتصال به زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...