میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو کمپینگ روکش دار پرستیژ

از {{model.count}}

Prestige foldable camping aluminum table

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو کمپینگ روکش دار پرستیژ، با کیفیت ترین میز تاشو آلومینیومی ایرانی بوده که برای استفاده در سفر های کمپ و طبیعت گردی توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را داشته و وزنی مناسب نسبت به متریال مقاوم خود دارد از همین رو با داشتن یک ساک حمل مخصوص به راحتی قابل حمل خواهد بود.

میز تاشو کمپینگ پرستیژ مدل روکش دار، یکی از با کیفیت ترین میز تاشو مسافرتی تولید شده ایرانی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دقیقا از نظر ظاهری مشابه با مدل ساده خود تولید شده با این تفاوت که کمی از نظر ابعاد و متریال به کار برده شده تفاوت دارد از همین رو قیمت بالاتری نسبت به مدل ساده خود خواهد داشت. بدنه این میز تاشو سفری شامل صفحه رویه با ساختار آکاردئونی (کرکره ای)، پایه اصلی تاشو و دو میله اتصال صفحه به پایه تاشو بوده که کار نصب و جمع کردن آن را بسیار آسوده تر کرده است.

جنس بدنه و فریم آن از آلومینیوم آنودایز شده و ضخیم نسبت به مدل ساده خود بوده که در برابر فرسودگی، زنگ زدگی و وزن بالاتر مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. این متریال سال های سال طول عمر داشته و در صورت آسیب دیدن نیز می توان اقدام به تعمیر و یا تعویض مجدد قطعات با هزینه مجزا کرد. ابعاد باز شده این میز تاشو آلومینیومی پرستیژ برابر با (طول: 80 سانتی متر، عرض: 80 سانتی متر، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده اما در حالت جمع شده ابعادی برابر با 80 × 20 × 15 سانتی متر خواهد داشت تا با وزن 6 کیلوگرمی خود به راحتی قابل حمل باشد.

گفتنی است که یک ساک حمل ضد آب دستگیره دار نیز برای آن در نظر گرفته شده تا در جا به جایی این میز، کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند. برای خرید میز تاشو کمپینگ ایرانی پرستیژ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و اقدام به سفارش به روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی به صورت حضوری کنید.

طول
80 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
آلومینیوم
جنس فریم
فلز ضدزنگ
وزن
۶ کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
80 × 20 × 15 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضدآب
وزن کم
بسته بندی کوچک
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...