قایق بادی

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس مدل 68324

از {{model.count}}

intex 68324 excursion 4 boat

تعداد
نوع
13,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس از سری تولیدات شرکت اینتکس می باشد که این مدل در سال 2020 تولید و وارد بازار شد. قایقی مناسب برای استفاده درون دریا، دریاچه، رودخانه و ... شما می توانید برای اطلاعات بیشتر ادامه ی مطلب را مطالعه بفرمایید.

قایق بادی 4 نفره اینتکس از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در دسته بندی قایق بادی حرفه ای و قایق بادی خانوادگی قرار میگیرید قایق بادی 4 نفره ی اینتکس این امکان را برای شما فراهم میکند که در تفریحات و اوقات فراغت خود از این محصول در دریاچه و رودخانه استفاده کنید این قایق بادی از پی وی سی دولایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد در بسته بندی این قایق بادی یک جفت پارو آلومینیومی، یک جفت صندلی بادی، کیف ضد آب، طناب نجات و بسته تعمیرات قرار گرفته شده است. برای سهولت در پارو زدن 4 عدد اهرم پارو بر روی بدنه ی این قایق بادی قرار گرفته شده است که از افتادن پارو در داخل آب جلوگیری میکند. در دو طرف این قایق بادی نگهدارنده لنسر ماهیگیری قرارگرفته شده است که برای ماهیگیری بسیار مناسب می باشد.

ابعاد این قایق بادی برابر است با 315 سانتی متر به طول، 165 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 44 سانتی متر دارد با توجه به ارتفاع این محصول می توانید از این قایق بادی در دریا و دریاچه استفاده کنید. وزن این قایق بادی 23 کیلوگرم می باشد که در بسته بندی این قایق بادی یک عدد ساک حمل قرار دارد که حمل قایق بادی را راحت تر کرده است. با توجه به ابعاد این محصول و پی وی سی به کار رفته در ساخت، این محصول تحمل وزنی برابر با 400 کیلوگرم دارد که ظرفیت 4 الی 5 نفر را دارا می باشد. برای افزایش ایمنی قایق بادی دو عدد والو باد بر روی  کف این قایق و دو عدد والو باد شو روی بدنه ی قایق قرار گرفته شده است. بر روی این قایق بادی دو عدد صندلی قرار گرفته شده است که در صورت نیاز می توانید آن را از قایق بادی جدا کنید. برای خرید قایق بادی 4 نفره اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


قایق بادی یک محصول تفریحی، ورزشی می باشد که در مدل و ظرفیت های مختلفی توسط برند های مختلف ساخته شده است که اینتکس یکی از بهترین تولید کننده انواع قایق بادی می باشد، قایق بادی تولیده اینتکس در مدل و ظرفیت های مختلفی هستند و هر کدام از این قایق ها دارای یک سری خصیصه ی خاص هستند که در قسمت قصد داریم نقد و بررسی قایق بادی 4 نفره اینتکس مدل اکسکروشن را انجام دهیم. قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس به ترتیب از بهترین عبارت اند از: قایق بادی مارینر، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی سی هاک، قایق بادی چنلجر و قایق بادی اکسپلورر و البته اینتکس یک سری قایق بادی های حرفه ای کایاک نیز تولید کرده است که مناسب برای مسابقه و همچنین ماهیگیری می باشد. مدل های ذکر شده از قایق بادی مناسب برای استفاده در شرایط مختلف است.


ساختار کلی قایق بادی 4 نفره اینتکس مدل اکسکروشن 4

ساختار کلی این قایق بادی مناسب برای ماهیگیری و قایق سواری خانوادگی در آب های آرام نظیر پشت سد، دریاچه، دریا و رودخانه با آب آرام می باشد، بر روی بدنه این قایق بادی محلی برای نگهداری لنسر ماهیگیری قرار گرفته شده است که از این طریق می توانید لنسر ماهیگیری خود را در آن قرار دهید و ساعات های طولانی بر روی آب شناور بمانید، همانطور که گفته شده این قایق بادی مناسب برای استفاده خانواده می باشد، زیرا بر روی این قایق بادی صندلی بادی قرار داده شده است، البته می توانید در صورت عدم نیاز به صندلی بادی آن را از جای خود بردارید و از فضای بیشتری استفاده کنید. ساختار کلی این قایق دقیقا مشابه به قایق بادی اکسکروشن 5 نفره می باشد. این محصول دارای چهار عدد دریچه باد مجزا می باشد، که در صورت بروز هر گونه آسیب برای یک قسمت قایق بادی باد قسمت های دیگر خالی نمی شود و این امر موجب می شود که ایمنی محصول به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند.


ابعاد قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس

اکسکروشن در دو مدل 4 نفره و 5 نفره تولید می شود که این دو مدل را می توان به عنوان بزرگترین قایق بادی ذکر کرد. ابعاد کلی این قایق بادی برابر است با 315 سانتی متر به طول، 165 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر می باشد، با توجه به این ابعاد تحمل وزنی برابر با 500 کیلوگرم دارد که 4 نفر به صورت راحت می توانند از این قایق بادی استفاده کنند، البته بسته بندی قایق بادی بسیار کم جا است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند، برای حمل راحت تر این محصول، شرکت اینتکس یک عدد ساک حمل نیز بر روی آن قرار داده است، این قایق بادی اینتکس از نظر ابعاد هم تراز و پایه سی هاوک و مارینر 4 می باشد ولی از لحاظ راحتی بسیار بهتر از این دو مدل قایق بادی است. با توجه به ابعاد این محصول حفظ تعادل بی نظیری بر روی آب دارد و همچنین با توجه به ارتفاع آن آب به داخل قایق بادی نفوذ نی مکند.


جنس بدنه قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس

بدنه قایق بادی یکی از مهم ترین اجزا قایق بادی است که ایمنی قایق را مهیا میکند و همچنین طول عمر و ماندگاری آن را افزایش می دهد. این قایق بادی یکی از بادوام ترین و بهترین قایق بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که در برابر آسیب دیدن مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول این امکان را به شما میدهد که بتوانید آن را در رودخانه، دریا، دریاچه و آب پشت سد استفاده کنید. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابل تعمیر و استفاده مجدد را دارد و این به معنی است که در صورت آسیب دیدگی محصول بادی شما به راحتی تعمیرات آن انجام می شود. 


اقلام همراه قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس

اینتکس همراه این محصول یک سری لوازم قرار داده است که استفاده از قایق بادی را به مراتب راحت تر و آسان تر میکند. به عنوان مثال به همراه این قایق بادی یک عدد پمپ باد دستی متوسط، یک جفت پارو آلومینیومی، برچسب تعمیرات، ساک حمل، خط کش، طناب نجات، نگهدارنده لنسر ماهیگیری و صندلی بادی قرار گرفته شده است، با توجه به قرار داده شدن این اقلام همراه قایق بادی به راحتی می توانید از قایق بادی 4 نفره خود استفاده کنید و دیگر نیازی به خرید لوازم برای قایق بادی خود نیستید، اما برای استفاده از این محصول بهتر است از جلیقه نجات استفاده شود.

خرید و قیمت قایق بادی 4 نفره اینتکس مدل 68324

برای خرید و قیمت قایق بادی 4 نفره اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران میباشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت به سه صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. مستر اینتکس فروشگاه قایق بادی اینتکس می باشد که تمامی قایق بادی های اینتکس را به فروش می رساند.


پرسش و پاسخ

  • بهترین پمپ باد برای باد کردن قایق بادی اینتکس چیست؟

برای راحتی بیشتر و داشتن حجم باد زیاد در بازه زمانی کوتاه، پمپ باد فندکی، شارژی و یا باتری خور گزینه مناسبی خواهند بود اما به دلیل استفاده در فضای باز استفاده از پمپ باد دستی همراه قایق بهترین گزینه خواهد بود زیرا پمپ هایی که بر اساس برق کار می کنند توان کاملا باد کردن قایق را نخواهند داشت در نتیجه برای سفت تر کردن بدنه در نهایت به پمپ باد دستی نیاز پیدا خواهید کرد.

  • آیا می توان از این قایق بادی اینتکس برای حمل بار استفاده کرد؟

بله. با توجه به مقاومت متریال بدنه، ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالا، قابل استفاده برای حمل بار در مسافت های آبی کوتاه خواهد بود.

طول
315 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
500 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
22 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پمپ باد
پارو
کوسن بادی
کیف حمل وسایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...