مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر تخت خواب شو پارچه ای مدل MB141

از {{model.count}}

MB141 bean bag

تعداد
نوع
3,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر تخت خواب شو پارچه ای با طراحی بدنه استوانه ای (سوسیسی) یکی از راحت ترین مبل هپی چیر با قابلیت دراز کشیدن روی آن بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ابعاد بزرگی برای نشستن دو نفر نیز داشته و دارای رنگبندی و تنوع مواد داخلی نیز در زمان سفارش می باشد.

هپی چیر تخت خواب شو پارچه ای با طراحی بدنه سوسیسی، یکی از متفاوت ترین مبل هپی چیر تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که دارای رنگبندی مختلفی می باشد. این محصول ساختار بدنه استوانه ای شکل داشته و بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار و ویلا یا فضای باز باغ شخصی می باشد. محصولی که هم می تواند با توجه به نوع ساختار بدنه خود جهت نشستن دو نفر و هم برای دراز کشیدن و استراحت های سطحی مورد استفاده قرار بگیرد. مهمترین خصوصیت آن، قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری بوده که در زمان نشستن و یا دراز کشیدن متناسب با آناتومی بدن مصرف کنندگان شکل می گیرد تا راحتی بالایی را تجربه کنند.

پارچه استفاده شده برای هپی چیر تخت شو از نوع پارچه جیر ضخیم بوده که خود از رنگبندی های متنوعی برخوردار می باشد. این پارچه قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را جهت شستشو توسط ماشین لباس شویی خواهد داشت. ویژگی بسیار خوب متریالی بدنه داشتن یک پارچه آستری در فضای داخلی برای نگهداری مواد تشکیل دهنده بوده تا تعویض و جدا کردن پوسته بیرونی به سادگی امکان پذیر باشد. این کار توسط درب زیپدار تعبیه شده روی بدنه صورت می گیرد.

مواد داخلی استفاده شده در این تخت خواب هپی چیر از یونولیت های خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا بوده تا فضایی راحت برای شما ایجاد کند. این مواد به دلیل کیفیت بالای خود در کوتاه مدت نشستی نداشته و نیازی به شارژ کردن های مکرر مواد داخلی نخواهد بود. گرچه می توانید از مواد های دیگری همچون ابر و یا الیاف نیز به صورت تک و یا ترکیبی برای پر کردن آنها استفاده کنید. این محصول دارای ابعاد 180 سانتی متر طول و 90 سانتی متر ارتفاع بوده که در زمان استفاده این ابعاد قابل تغییر خواهد بود. برای خرید هپی چیر تختخواب شو پارچه ای می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را با توجه به رنگ دلخواه و یا نوع مواد داخلی ثبت کنید.

هپی چیر تخت خواب شو پارچه ای یکی از راحت ترین و بزرگترین تخت شنی یا تخت هپی چیر تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که نه تنها برای خواب بلکه برای نشستن دو نفر نیز فضای لازم را فراهم می سازد. تخت خواب بین بگ یا هپی چیر در واقع به دلیل نوع ساختار منعطف و حالت پذیر خود فضای بسیار راحتی برای استراحت های کوتاه و طولانی ایجاد کرده و برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. این محصول از نظر رنگبندی پارچه بیرونی و نوع مواد داخلی دارای تنوع بوده از همین رو می توانید قبل از خرید هپی چیر تختشو مورد نظر سفارش خود را خصوصی سازی کنید تا مطابق میل شما مدل مورد نظر تولید شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

خرید هپی چیر تخت خواب شو

طراحی و ساختار بدنه هپی چیر

طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصاویر مشخص بوده به صورت استوانه ای می باشد. این نوع هپی چیر که به مبل شنی سوسیسی نیز معروف بوده می تواند فضایی برای نشستن دو نفر به صورت همزمان و یا دراز کشیدن یک نفر فراهم کند. مهمترین ویژگی و خصوصیت این محصول داشتن ساختار حالت پذیر بوده از همین رو در زمان استفاده فرم متناسب با آناتومی بدن را می گیرد در نتیجه راحت ترین مبل و یا تخت برای مصرف کنندگان محسوب می شود. گفتنی است که دوخت های مقاوم در این محصول موجب افزایش تحمل فشار و جلوگیری از باز شدن درز ها نیز شده است.

هپی چیر تخت شو اینتکس

جنس بدنه و متریال داخلی هپی چیر

جنس بدنه اصلی از پارچه مازراتی جیر بوده و همانطور که اشاره کردیم در رنگبندی های مختلفی تولید می شود تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. در داخل این پوسته بیرونی یک پارچه آستری برای نگهداری مواد داخلی به کار برده شده تا امکان تعویض و جدا کردن پارچه بیرونی را جهت شستشو داشته باشید. مواد داخلی نیز در این مدل ترکیبی از یونولیت تفکیک شده با ابر بوده اما می توانید از متریال های دیگر نیز بهره مند شوید.

جنس پارچه بیرونی هپی چیر

پارچه مازراتی جیر استفاده شده در این هپی چیر شنی تخت شو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کمتر در معرض از بین رفتن رنگ خواهد بود. این پارچه قابل شستشو با دمای آب متوسط و توسط انواع ماشین لباس شویی خواهد بود. مدل های دیگر از جمله پارچه چرمی یا خز دار نیز می تواند در زمان تولید جایگزین پارچه مازراتی شود اما در این میان پارچه چرمی برای این مدل بین بگ توصیه نمی شود.

متریال مواد داخلی هپی چیر

متریال مواد داخلی هم می توان تنها از یونولیت خرد شده و تفکیک شده استفاده شود هم به صورت ترکیبی با ابر و یا الیاف. مواد الیاف راحت ترین و گران ترین مواد داخلی استفاده شده در انواع مبل تخت خواب شو هپی چیر بوده اما برای مناسب تر شدن قیمت به صورت ترکیبی نیز استفاده می شود.

مبل تخت خواب شو شنی

ابعاد، وزن و سایر مشخصات هپی چیر

ابعاد تولید شده اولیه هپی چیر شنی تختخواب شو برابر با (طول: 180 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر) بوده در زمان استفاده به دلیل خاصیت حالت پذیری قابل تغییر خواهد بود. این محصول وزنی حدود 6 الی 7 کیلوگرم داشته و بسیار سبک برای جا به جای سریع و راحت خواهد بود. گفتنی است که با توجه به استفاده از دریچه زیپ دار روی بدنه امکان تعویض مواد داخلی را نیز خواهید داشت. برای خرید هپی چیر تخت خواب شو سوسیسی می توانید سفارش خود را به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۹۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...