قایق بادی

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس مدل 58330

از {{model.count}}

intex explorer inflatable boat model 58330

تعداد
نوع
1,210,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس مدل 58330 یک قایق بادی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای رودخانه، دریاچه و تالاب می باشد. ظرفیت این قایق بادی، 2 نفره بوده و از تحمل وزن بالایی برخوردار است. از اقلام همراه این محصول می توان به طناب نجات اشاره نمود. در ادامه به جزئیات بیشتر این قایق بادی دو نفره خواهیم پرداخت.

قایق بادی اکسپلورر 200 اینتکس از سری قایق بادی ساخته شده اینتکس در کلاس اکسپلورر می باشد این قایق بادی با توجه به نوع، ساختار و جنس بدنه دارای کاربردی خاص است از این قایق بادی می توانید در استخر استفاده کنید کف این قایق به صورت باد شو می باشد که نرمی و راحتی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد بدنه ی قایق بادی اکسپلورر 200 از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد PVC به کار رفته در ساخت این قایق بادی ضد حساسیت و از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

شایان ذکر است که رنگ روی این قایق بادی نارنجی بوده که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد قایق بادی برابر است با 185 سانتی متر به طول و 94 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده برای 2 کودک می باشد. لازم به ذکر است که این قایق بادی بدون پمپ و پارو عرضه شده است و برای خرید پمپ باد و پارو قایق بادی می توانید به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید بر روی این قایق بادی دو عدد والو برای باد کردن وجود دارد که یکی مختص به بدنه و یکی مختص به کف آن می باشد.

اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد محصولات بادی تولید شده توسط این برند دارای بهترین کیفیت هستند. برای خرید قایق بادی دو نفره اینتکس می توایند از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس مدل 58330 همانطور که میدانید قایق بادی اکسپلورر از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ لوازم بادی می باشد که در زمینه های مختلف محصولات متنوعی را تولید کرده است و توانسته سهم عظیمی از فروش را در بازار از آن خود کند، یکی از زمینه های تولید محصولات بادی اینتکس قایق بادی می باشد، که در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسد. اینتکس قایق بادی های متنوعی با ابعاد و متریال و گنجایش مختلف را تولید کرده است که عبارت اند از، قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن و قایق بادی مارینر که هر کدام از این قایق بادی ها دارای ظرفیت های مختلف هستند، اینتکس سعی بر این داشته تا در کلاس های مختلف قایق بادی را تولید کند و بسته به نیاز محصولات متنوعی را راونه بازار کند. قایق بادی اکسپلورر را می توان به عنوان ساده ترین و ابتدایی ترین قایق بادی این برند معرفی کرد که در ظرفیت های 1 الی 3 نفره تولید می شود، در ادامه قصد داریم تا با توضیح دقیق تر این محصول، اطلاعات دقیق و کافی را به شما بابت خرید محصول بدهیم.


ساختار کلی قایق بادی دو نفره اکسپلورر 200

ساختار کلی این قایق بادی همانند باقی قایق بادی های ساخته توسط اینتکس و یا برند های دیگر می باشد، قایق بادی اکسپلورر 200 دارای یک بدنه کاملا باد شو می باشد که بدنه اصلی آن به کف قایق توسط چسب پرسی متصل شده است. این محصول دارای دو قسمت باد شو است که یکی از آن بدنه و دیگری قسمت باد شو کف محصول است. نسبت به بقیه قایق بادی ها تعداد قسمت باد شو این قایق کم می باشد که به همین دلیل مناسب برای استفاده کودکان و یا بزرگسالان در داخل استخر های کم عمق می باشد و مناسب برای استفاده در آب های سد، دریا، دریاچه نمی باشد، برای خرید قایق بادی که مناسب برای این مکان ها می باشد باید از مدل چلنجر به بالا استفاده کنید. در قسمت جلویی این قایق بادی محلی برای اتصال طناب تعبیه شده است که با اتصال طناب به این قسمت کنترل قایق در استخر بسیار راحتتر می شود. در قسمت های جانبی این قایق بادی یک عدد نگهدارنده پارو نیز قرار داده شده است که از این طریق می توانید به راحتی پارو بزنید و از افتادن پارو در داخل آب جلوگیری میکند.


متریال بدنه قایق بادی اکسپلورر دو نفره اینتکس

متریال به کار رفته در ساخت این قایق بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر فشار و دمای آب مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و در صورت برروز هر گونه آسیب کاملا قابل تعمیر می باشد. شایان ذکر است با توجه به متریال این قایق بادی دارای تحمل وزنی برابر با 130 کیلوگرم می باشد، که تحمل وزنی ایده آل و مناسب برای قایق بادی اکسپلورر می باشد.


ابعاد قایق بادی اینتکس دو نفره Explorer

ابعاد کلی این قایق بادی برابر است با 185 سانتی متر به طول، 94 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر است که ابعادی مناسب برای قایق بادی دو نفره می باشد، همانطور تحمل وزن این محصول را در پاراگراف بالا گفتیم این قایق بادی اینتکس مناسب برای استفاده دو کودک و یا یک نفر بزرگسال می باشد. ابعاد بسته بندی محصول نیز بر خلاف قایق بادی های دیگر بسیار کم حجم است و به راحتی می توانید آن را حمل کنید زیرا اینتکس در بسته بندی این قایق بادی فقط طناب نجات و برچسب تعمیرات قرار داده است. 


خرید قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس مدل 58330

برای خرید و یا استعلام قیمت قایق بادی دو نفره اکسپلورر 200 اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه محصولات بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین تمامی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

طول
185 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
پمپ باد
ندارد
پارو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...