میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-1

از {{model.count}}

prestige apd folding travel table and chair set

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
نوع میز
نوع میز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-1، یکی از ست های ترکیبی عرضه شده توسط فروشگاه لوازم سفر بروبگرد از دو برند ایرانی تولید کننده میز صندلی تاشو مسافرتی می باشد. در این محصول شاهد دو مدل صندلی ساده و طرح دار شرکت پرستیژ و دو مدل میز پارچه ای و فایبرگلاس شرکت آتروپاد یا APD هستیم از همین رو می توانید هنگام خرید پس از مشاهده تصاویر و مطالعه توضیحات و همچنین مشخصات مدل مورد نظر را خریداری کنید.

صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-1، نمونه ای از ست میز صندلی تاشو مسافرتی ترکیبی سبک محسوب شده که توسط دو برند پرستیژ و آتروپاد تولید و توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی و طرح های مختلف عرضه می شود. این محصول در واقع برای افرادی که به تنهایی سفر های کمپ و طبیعت گردی دارند بسیار کاربردی خواهد بود. تنوع در صندلی و میز باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق و نوع نیاز خود افزایش پیدا کند.

  • صندلی تاشو پرستیژ:

صندلی تاشو مسافرتی پرستیژ در این ست در واقع شامل دو مدل ساده و طرح دار بوده که از نظر کیفیت، ابعاد، تحمل وزن، طراحی ظاهری و جنس بدنه تفاوتی با هم نخواهند داشت بلکه در طرح پارچه و رنگبندی متفاوت خواهند بود در نتیجه در زمان سفارش می توانید به دلخواه مدل ساده یا مدل های طرح دار که شامل طرح ارتشی، استتار و یا کامپیوتری شده را انتخاب نمایید.

جنس پارچه استفاده شده در این صندلی ها از نوع لایکو با یک لایه فوم داخلی بوده که بدنه ای مقاوم، ضخیم و آبگریز را ایجاد کرده است. این پارچه دوخت های مقاومی به همراه لبه های ضخیم داشته که روی فریم و پایه هایی از آلیاژ فلز گالوانیزه روکش دار ضد زنگ پیاده سازی شده است.
پایه ها در قسمت پایین دارای دو جک با حالت فنر دار بوده که هم باعث افزایش مقاومت در برابر وزن بالای افراد شده و هم راحتی بی وصفی را برای نشستن ایجاد می کند. از طرفی یک حفره توری مخصوص قرار دادن بطری روی تکیه گاه دست و یک جیب متحرک در قسمت کناری صندلی تعبیه شده است.

  • میز تاشو آتروپاد:

میز تاشو مسافرتی آتروپاد در دو مدل پارچه ای و فایبرگلاس که در میان پر فروش ترین مدل ها قرار گرفته، در بسیاری از ست میز صندلی ایرانی نیز استفاده شده است. مدل پارچه ای دارای صفحه رویه از پارچه سومیت بوده اما در مدل فایبرگلاس از صفحه پلاستیکی ضخیم با رویه طرح دار استفاده شده است. هر دو مدل پایه و فریم های تاشو با ساختاری مشابه یکدیگر داشته و تولید شده از آلیاژ فلز روکش دار ضد زنگ می باشد.

تفاوت میان میز پارچه ای و میز فایبرگلاس در ابعاد آنهاست. مدل پارچه ای ابعاد بزرگتری نسبت به فایبرگلاس داشته اما در عوض میز فایبر ارتفاع بلند تری دارد. هر دو مدل از ساک حمل مخصوص به خود برخوردار می باشند در نتیجه حمل و جا به جایی آنها ساده تر خواهد بود.

برای خرید ست میز صندلی تاشو 1 نفره می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد صندلی ها
52 × 62 × 80 سانتی متر
ابعاد میز پارچه ای
75 × 55 × 53 سانتی متر
ابعاد میز فایبرگلاس
67 × 50 × 65 سانتی متر
تحمل وزن
صندلی ها: ۱۲۰ کیلوگرم
میز ها: ۴۰ کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه لایکو دو لایه ضخیم با یک لایه داخلی از الیاف
جنس رویه میز ها
پارچه سومیت
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
گالوانیزه و فلز روکش دار ضد زنگ
وزن ست صندلی ساده + میز پارچه ای
6.2 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز پارچه ای
6.2 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز فایبرگلاس
7.3 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز فایبرگلاس
7.3 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی ها به صورت استوانه ای
جیب لوازم و محفظه بطری برای صندلی ها
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی ها
دارای رنگبندی برای میز پارچه ای
دارای رنگبندی و طرح بندی برای صندلی ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی ها
بسیار کمجا و مناسب برای کمپینگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...