میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی تلسکوپی

از {{model.count}}

portable foldable chair

تعداد
نوع
420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی تلسکوپی، یکی از کم حجم ترین و سبک ترین صندلی تاشو سفری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی تولید شده است. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع را برای نشستن داشته و از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد.

صندلی تاشو مسافرتی تلسکوپی، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین صندلی تاشو مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سفر های کوهنوردی، کمپینگ، جنگل نوردی و همچنین استفاده در اتوبوس و مترو بسیار کاربردی می باشد. این صندلی قابل حمل تولید شده از متریال پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم بوده از همین رو در برابر فشار ناشی از وزن افراد، دمای بالا و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. طراحی و ساختار این صندلی تلسکوپی به صورت گرد بوده و مانند یک تلسکوپ امکان باز شدن در ارتفاع دلخواه را دارد بنابراین با توجه به دنده های پلاستیکی تعبیه شده در پایه این محصول، امکان تنظیم بلند و یا کوتاه بودن آن را خواهید داشت.

صندلی تلسکوپی پرتابل دارای قطر 26 سانتی متر بوده و در حال جمع شده ضخامتی حدود 7 سانتی متر خواهد داشت تا با توجه به داشتن دستگیره حمل امکان اتصال به کوله پشتی خود را جهت حمل این کالا داشته باشید. گفتنی است که تحمل وزن این صندلی به 120 کیلوگرمی رسیده و می توانید امکان ایستادن روی آن را نیز داشته باشید. وزن بسته بندی آن به 1.2 کیلوگرم رسیده که وزنی ایده آل برای حمل و جا به جایی راحت تر خواهد بود.

قطر
۲۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۲۰ کیلوگرم
جنس
پلاستیک
وزن
۱.۲ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ضدآب و پوسیدگی
دارای رنگبندی
امکان اتصال به کوله پشتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...