چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک یونیکورن بست وی مدل 68110

از {{model.count}}

bestway 68110 unicorn baby tent

تعداد
نوع
2,805,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک یونیکورن بست وی مدل 68110 از سری محصولات بادی ساخته شده توسط برند بست وی مخصوصان کودکان می باشد، فرم کلی چادر بازی کودک به صورت فنری از جنس فایبرگلاس و بدنه پلی استری همراه با تور که کیفیت ساخت بالایی دارد برای خرید و قیمت چادر بازی کودک از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

اگر به دنبال خرید هدیه جذاب برای کودک خود هستید، چادر بازی کودک یک محصول بسیار مناسب است که با خرید آن  کودک شما می تواند ساعت های طولانی به بازی کردن با آن مشغول شود. چادر بازی کودک در مدل های مختلفی ساخته شده است تا بتوانند نظر کودکان را با سلیقه های مختلف جذب کنند. این چادر بازی کودک ساخت برند بست وی می باشد که طراحی برگرفته شده از اسب تک شاخ دارد که می تواند نظر بسیاری از کودکان را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد این چادر بازی کودک برابر است با 182 سانتی متر به طول، 96 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 81 سانتی متر دارد، با توجه به ابعاد ذکر شده، این محصول را می توانید در اتاق بازی کودک خود نصب کنید.

ساختار کلی این چادر بازی کودک به صورت فنری می باشد که نصب و راه اندازی آن به سرعت صورت میگیرد، فریم این چادر از جنس فایبرگلاس ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین وزن چادر بازی کودک را به صورت چشم گیری کاهش میدهد. بدنه این چادر بازی کودک بست وی از پارچه پلی استر ساخته شده است که در قسمت کناری آن از توری برای تهویه ی هوای داخل چادر استفاده شده است. در طراحی و ساخت این چادر بازی کودکانه بست وی از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که بیشر مورد توجه دختران قرار میگیرد. بسته بندی این محصول بسیار کم جا می باشد، با قرار دادن آن در داخل ساک حمل به راحتی می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. برای خرید چادر بازی کودک یونیکورن بست وی مدل 68110 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۱۸۲ سانتی متر
عرض
۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۱ سانتی متر
وزن
800 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای یک درب و پنجره
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...